| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
OJP
|
Skrivet: Tor Jan 15, 2009 02:45 Rubrik: VulcanPoker |
|
 |
| Vilket rån sajten är. Har nog aldrig fått points långsammare på någon annan iPoker sajt. Desutom verkar de inte tillämpa 5-6 level av VIP nivå (bara ultra low level). Dessutom missade jag anmlan till andra No Limit onsdag pga barnkalas, som var den ursprungliga anledningen till att jag skapade konto o gjorde en deposit. Hoppas åtminstone SP får lite RB medan jag leker på deras nittiga low limit tables. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Tis Jun 09, 2009 14:34 Rubrik: |
|
 |
Är det någon som fått en "instant cash"-bonus på Vulcan?
Andra sajter som Titan & William Hill är rätt generösa med sånt om man orkar ta kontakt med live-supporten.
Instämmer med föregående talaren om bonuset, den suger jämfört med andra sajter. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Tis Jun 09, 2009 14:39 Rubrik: |
|
 |
Jag har för mig att jag fick en instant bonus när jag signade. Typ $10 eller nåt. Jagar aldrig bonus annars. Spelar mest MTT och får för få poäng. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Sön Dec 05, 2010 00:43 Rubrik: |
|
 |
| En liten fråga till någon som vet. Jag sitter här och går igenom lite pokerkonton( har garanterat för många som jag inte nyttjar) och försöker komma in på mitt Vulkan-konto. Jag får upp "pokerrummet" men när jag försöker logga in får jag ett meddelande om att jag inte har kontakt med servern. Tänkte då att jag skulle logga in på deras hemsida, men sidan finns inte längre( eller har bytt namn/plats). Är det någon som vet något eller ska jag anse pengarna på kontot som förlorade? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Dec 05, 2010 02:03 Rubrik: |
|
 |
| Mejla Support@vulcanpoker.com om du inte gjort det. Stängde av mitt konto i juni, så jag ändå inte hade några pengar där och behövde rensa bland onödiga konton/klienter. En snabb googling ger ingen info om vad som kan ha hänt, får väl höra med Playtech/iPoker i värsta fall. Samma firmor stod bakom Vulcan som bl.a. Titan, d.v.s. IMPERIAL E-CLUB LIMITED / Fastengine Limited. GL |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Sön Dec 05, 2010 17:57 Rubrik: |
|
 |
Jag drog iväg ett mail till supporten och fick faktiskt svar.
Please provided the below bank details so we can process a manual withdrawal:
Amount:
Customer Name:
Bank Name:
Bank Address:
IBAN:
SWIFT:
We suggest that you contact your bank for the details.
I och med detta kan man ju gissa sig till att de håller på att lägga ner. Så ifall ni har konton kvar där med pengar, maila suporten och avsluta snarast. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Dec 05, 2010 18:23 Rubrik: |
|
 |
| Riktigt uselt om de inte har skickat nåt mejl med info om det innan. Jag har iaf inte fått nåt, men jag har som sagt stängt av mitt konto. Dock bara "tills vidare" och inte permanent. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
OJP
|
Skrivet: Sön Jan 23, 2011 13:06 Rubrik: Min lilla VulcanPoker-bankrulle är nog borta... |
|
 |
Har inte loggat in på evigheter sedan jag installerade om datorn. Såg att jag hade $50 kvar hos dem och skulle logga in idag för att omsätta eller ta ut, men ingen hemsida att ladda hem klienten ifrån. Såg i tråden att de tydligen har packat ihop, men har inte fått någon info från Vulcan om att detta var på gång. Jag bytte e-mail i slutet av 2009 och informerade Vulcan om detta och fick instruktioner att maila och bifoga kopia på körkort mm, vilket jag gjorde. Fick aldrig bekräftelse och nu börjar jag misstänka att de aldrig ändrade sitt register och jag därför inte fick mail om att de skulle stänga sajten.
Skickade ett mail till support@vulcanpoker.com idag med en önskan om att de betalade ut till Neteller, men mailet kom direkt i retur, då det inte kunnat levererats.
Fick du verkligen dina pengar Skostorp? Är det någon som fått ett mail från Vulcan där det framgår vad som skulle hända (sammanslagning, byte av nätverk etc) och instruktioner om vilka alternativ man hade som användare? Någon annan med erfarenheter från Vulcan?
Ingen förmögenhet att slåss om för min del, men det är andra gången som en aktör inom iPoker "försvinner" och tar med sig en andel av min bankrulle. Irriterande och framför allt vidirgt när man tänker på att fler kunder kan ha drabbats och då blir det säkert en större summa totalt.
Tack för alla tips |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Sön Jan 23, 2011 13:29 Rubrik: |
|
 |
Fick faktiskt ut mina pengar efter många om och men. För varje uppgift som de ville ha in som jag skickade så ville de ha någon ny "kompletering". Efter en dryg månad förstod de säkert att jag inte skulle ge upp så i början på Januari kom pengarna in på kontot. Troligtvis som en av de sista utbetalningarna den sidan gjorde. . Kan vara nöjd för egen del men tycker informationen från Vulcan varit klart bristfällig. Lycka till alla som har pengar kvar där, det kommer ni behöva. / Skogstorp |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|