| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Macess

|
Skrivet: Sön Jun 20, 2010 11:36 Rubrik: VM Betting |
|
 |
Skapar bara en tråd här för oss som spelar på fotbollsVM...
Jag själv ligger några hundringar back än så länge (inte ett rätt än så länge på det som spelats klart...men går Sydkorea och Argentina vidare från sin grupp så räddar det allt hitills). Pinsammast hitills är Frankrikes genomklappning mot Mexico där jag dessutom förlorade en hundring mot en arbetskamrat... .
I övrigt då spel idag...förslag??
Ps. Retar mig också på att oddsonline ger fel odds från Svs...vilket gör att man gång på gång loggar in för att spela men sedan ser man allt som oftast sämre odds än alla de andra siterna, och alltså inte alls det odds som oddsonline påstår att de har...Ds
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Jun 20, 2010 12:03 Rubrik: |
|
 |
Även om 1.8 egentligen är dåligt odds för x anser jag att det är klart spelbart i Mexiko-Uruguay. 0-0 ger väl kring 3,5, borde väl också vara spelbart,även om jag själv inte har bettat på det ännu.
Edit: gäller naturligtvis inte för idag, men det som borde ge mest värde iaf. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Sön Jun 20, 2010 12:43 Rubrik: |
|
 |
Trodde ärligt att allt spel på Mexico - Uruguay var inställt...Givetvis blir det kryss..kalla det uppgjort eller vad Ni vill...men allt annat vore så j*vla korkat. Vet att tidnigarna kommer skrika "UPPGJORT" eller något liknande, men det är ju helt enligt reglerna...och om då bägge nationerna tjänar på att kryssa...så borde dem göra det.
1.8 är ett mycket bra odds! //Macess _________________ Finns även på facebook:
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Sön Jun 20, 2010 12:51 Rubrik: |
|
 |
F.ö då några långtidspel typ vinnare av VM???
Själv har jag satsat 150:- på vilka som går vidare från diverse grupper:
A: Frankrike + Sydafrika
B: Argentina + Sydkorea
C: England + Algeriet (finns fortfarande hopp)
D: Tyskland + Serbien
E: Holland + Danmark (Heja Danmark!!!!)
De sista tre grupperna avstod jag från spel..då det var för dåliga odds.
Bara grupp A som är helt körd....
//Macess _________________ Finns även på facebook:
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Sön Jun 20, 2010 23:33 Rubrik: |
|
 |
| Jag har satsat på att Portugal skall åka ur sin grupp. Vet inte om det var så bra, men är inte speciellt imponerad av portugiserna. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Mån Jun 21, 2010 15:32 Rubrik: |
|
 |
| only_bridge skrev: | | Jag har satsat på att Portugal skall åka ur sin grupp. Vet inte om det var så bra, men är inte speciellt imponerad av portugiserna. |
Glöm vad jag sa om Portugal...
Visar hur mycket jag kan om fotboll... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Jun 21, 2010 18:58 Rubrik: |
|
 |
| Sportsbetting är som vi alla egentligen vet bara en långsam marsch mot gulning, lika bra att hålla sig borta, man slår inte bookmakern. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Mån Jun 21, 2010 19:28 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Sportsbetting är som vi alla egentligen vet bara en långsam marsch mot gulning, lika bra att hålla sig borta, man slår inte bookmakern. |
Ja, jo visst, inte så lätt att vinna på sportsbetting när man har så dålig koll på saker som jag har. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Mån Jun 21, 2010 20:26 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Sportsbetting är som vi alla egentligen vet bara en långsam marsch mot gulning, lika bra att hålla sig borta, man slår inte bookmakern. |
Det är en myt. Hittar man en vinnande strategi och är uthållig är det enklare att vinna på än poker. Bookies har väldigt många stora håll som går att utnyttja. Dock blir man rejält slashad vid minsta lilla vinst ... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Jun 21, 2010 22:13 Rubrik: |
|
 |
| Jokehim skrev: | | Det är en myt. Hittar man en vinnande strategi och är uthållig är det enklare att vinna på än poker. Bookies har väldigt många stora håll som går att utnyttja. Dock blir man rejält slashad vid minsta lilla vinst ... |
Prove me wrong. Klart det är möjligt att vinna pengar på sportsbetting om man är duktig på att leta felsatta odds, har ett informationsövertag eller liknande, men de flesta av oss gör det inte. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Tis Jun 22, 2010 00:22 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Jokehim skrev: | | Det är en myt. Hittar man en vinnande strategi och är uthållig är det enklare att vinna på än poker. Bookies har väldigt många stora håll som går att utnyttja. Dock blir man rejält slashad vid minsta lilla vinst ... |
Prove me wrong. Klart det är möjligt att vinna pengar på sportsbetting om man är duktig på att leta felsatta odds, har ett informationsövertag eller liknande, men de flesta av oss gör det inte. |
Så länge man kör multiplar i de största ligorna på hemma- eller bortaseger så är det hopplöst. Gäller att bestämma sig för något och sen läsa in sig rejält. Men enkelt är det inte. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Tis Jun 22, 2010 00:23 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Jokehim skrev: | | Det är en myt. Hittar man en vinnande strategi och är uthållig är det enklare att vinna på än poker. Bookies har väldigt många stora håll som går att utnyttja. Dock blir man rejält slashad vid minsta lilla vinst ... |
Precis som det finns pokerproffs så finns det sports bettingproffs.
(fast många av dessa kanske blir mer eller mindre bookmakers själva efter ett tag.) |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Tis Jun 22, 2010 01:32 Rubrik: |
|
 |
| Bookmakers gör det svårt fortsätta vinna då de snabbt sätter högsta belopp. Men finns många bookies så går göra en skaplig slant trots allt och sen är det ju rätt vanligt med bulvaner ... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Tis Jun 22, 2010 15:16 Rubrik: |
|
 |
Jag har börjat använda BetTrader som är en applikation man kopplar på Betfair. Jag lyckades med konststycket att gå back på Algeriet - England trots att min plan var att det skulle stå X väldigt länge, dvs att oddset på England var för lågt. Jag tradade friskt under matchen med gott resultat men när det var ca 75 minuter spelade så viktade jag över till att något lag skulle göra ett mål och gick tillslut back på spelet.
Helt rätt plan från början men var för girig på slutet. Skulle inte viktat helt bort (och lite mer därtill) från krysset.
 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tis Jun 22, 2010 18:01 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | Även om 1.8 egentligen är dåligt odds för x anser jag att det är klart spelbart i Mexiko-Uruguay. 0-0 ger väl kring 3,5, borde väl också vara spelbart,även om jag själv inte har bettat på det ännu.
Edit: gäller naturligtvis inte för idag, men det som borde ge mest värde iaf. |
Som sagt, man (med vilket jag menar jag) slår inte bookien . |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|