| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
gdaily

|
Skrivet: Tis Jan 24, 2012 11:09 Rubrik: Tuesday Triathlon |
|
 |
Du som gillar Tuesday Triathlon kommer älska det här.
Under perioden 24 jan – 28 feb spelar vi om inte mindre än 4 Las Vegas-paket i Tuesday Triathlon!
Vi har kört rankingtävlingen på tisdagar i nästan ett års tid, och behöver hitta nya priser till 2012. Under tiden vi gör detta så kör vi en miniranking på 6 veckor, där du kan vinna resa till The BIG Las Vegas Trip med Club Paf och Paf Poker.
I sex veckor framåt ska du alltså vara extra skärpt på tisdagarna. Vi vill väldigt gärna se dig i Sin City i april!
Såhär kan du vinna:
Ranking: Rankingvinnaren och Rankingtvåan från dessa 18 deltävlingar (sex veckor á 3 tävlingar) är direktkvalade till The BIG Las Vegas Trip.
Lojalitet: Alla som har spelat 14 eller fler turneringar av dessa 18 spelar en gratisturnering om ett paket den 1 mars.
Vinnarna: Alla 18 turneringsvinnare spelar också om ett paket den 1 mars.
Obs! Rankingvinnaren och rankingtvåan kan bara vinna ett paket i denna kampanj, och kommer därför att bli manuellt bortplockade från finalerna den 1 mars. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 02:10 Rubrik: |
|
 |
Gav det en chans ikväll....och klonkade ena turren (deepstack)
Nästa mål blir 1/3...(1/18 på väg till Vegas..inte så illa ).
Nöjd så//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 07:48 Rubrik: |
|
 |
Hoppas att rankinglistan blir liiiiiite lägre än tidigare. Flera än jag är garanterad nyfikna på sin/sina kompisars placering.
| Macess skrev: | Gav det en chans ikväll....och klonkade ena turren (deepstack)
Nöjd så//Macess |
Öhmm. Herrn minns tydligen inte att han kom jäkligt långt i turbon också.
Du är som sämst 2:a i rankingen nu. För mig ville det inte gå alls och blev nog min sämsta Triathlon någonsin, kom som bäst knappt halvvägs av fältet i "normalturren".
Skyller på rygg- och tandvärk samt finnpajsarnarnas idiotsystem i apoteket som tvingade mig att käka farsans ryska "överraskningstabletter". _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 10:19 Rubrik: |
|
 |
| hajmat skrev: | Hoppas att rankinglistan blir liiiiiite lägre än tidigare. Flera än jag är garanterad nyfikna på sin/sina kompisars placering.
| Macess skrev: | Gav det en chans ikväll....och klonkade ena turren (deepstack)
Nöjd så//Macess |
Du är som sämst 2:a i rankingen nu. För mig ville det inte gå alls och blev nog min sämsta Triathlon någonsin, kom som bäst knappt halvvägs av fältet i "normalturren".
Skyller på rygg- och tandvärk samt finnpajsarnarnas idiotsystem i apoteket som tvingade mig att käka farsans ryska "överraskningstabletter". |
Tur att man är ledig nästa tisdagkväll...dvs om jag kan hålla ut i rankingen, så kanske man blir tvungen att vara aktiv ALLA 6 tisdagar. (läs PAF: fixa medrigg). _________________ Finns även på facebook:
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 10:48 Rubrik: |
|
 |
| Macess skrev: | | hajmat skrev: | Hoppas att rankinglistan blir liiiiiite lägre än tidigare. Flera än jag är garanterad nyfikna på sin/sina kompisars placering.
Nöjd så//Macess |
Skyller på rygg- och tandvärk samt finnpajsarnarnas idiotsystem i apoteket som tvingade mig att käka farsans ryska "överraskningstabletter". |
Tur att man är ledig nästa tisdagkväll...dvs om jag kan hålla ut i rankingen, så kanske man blir tvungen att vara aktiv ALLA 6 tisdagar. (läs PAF: fixa medrigg). |
Med din vinst är du garanterad en plats i en 18-manna om ett av paketen, så rankingen betyder inte allt. Själv blev jag 27:a i deepstacken medan jag railade dig och only-bridge. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 12:29 Rubrik: |
|
 |
Rankingistan över första veckan finns här:
https://www.paf.com/poker/campaigns/Tuesday_Triathlon_Ranking_Winners.html
Vill påminna om hur man vinner resorna:
* Ettan och tvåan efter 18 omgångar får vars en resa.
* Alla som har spelat 14 eller fler tävlingar spelar om en resa
* De 18 enskilda turrevinnarna spelar om ett paket
(Rankingvinnaren och rankingtvåan blir manuellt bortplockade ur finalerna, man kan bara vinna ett paket i denna kampanj).
Så än så länge finns det massor med chanser att åka med Club Paf till Las Vegas även om man missade första omgången. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Fre Jan 27, 2012 17:11 Rubrik: |
|
 |
Haha... Exakt nr 100 i rankingen. Blir skärpning till nästa tisdag! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Tis Jan 31, 2012 23:55 Rubrik: |
|
 |
Nu slår jag naturligtvis inte suveränen Macess... Men 8a i deepstacken och 15e i turbon lär väl ge några poäng. Blev ju i varje fall plus för kvällen.
Finns det nån ekvation för att räkna ut poängen?
Kul not. Asajj som vann deepen hade i ett läge 100 marker och vann potten. Fick 200 + 8000 i antepotten. Byggde sig därifrån till seger. När han/hon hade 100k marker skrev jag moralisk vinnare i chatten. Det stämde! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 02:18 Rubrik: |
|
 |
citat PAF's hemsida för Tuesday Triathlon:
"Please note: Between 31 January to 28 february 2012, the BIL Las vegas campaign is running with Tuesday Triathlon, therefore no other prizes are given out these weeks"
Jag som vann den 24/1, får pris eller?? (datumen stämmer ju inte ovan).
Mvh //Macess
edit: Railade finalbordet, men är så dålig på nick...Samir-B, Per eller Tarre höll jag ju på...visste inte vad du nickade L8. _________________ Finns även på facebook:
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 08:56 Rubrik: |
|
 |
WinR8100 nickar jag på PAF. SamirB satte stopp för mig. Vi hade några spännande bataljer. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 10:50 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: | | WinR8100 nickar jag på PAF. SamirB satte stopp för mig. Vi hade några spännande bataljer. |
Om du åker med på PAF kryssning eller PPC så skall jag introducera dig för göteborgaren SamirB...hel skön snubbe . _________________ Finns även på facebook:
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 14:17 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: | | Men 8a i deepstacken och 15e i turbon lär väl ge några poäng. |
Hopp från 100e till 23e plats. Fast ganska långt från Vegas än. Krävs fler tunga insatser på tisdagarna framöver. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 16:31 Rubrik: |
|
 |
| Jag ska nog ta mig till vegas:) men inte med gårdagens spel:( |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 19:39 Rubrik: |
|
 |
| Macess skrev: |
Jag som vann den 24/1, får pris eller?? (datumen stämmer ju inte ovan).
Mvh //Macess
. |
Ja |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 21:01 Rubrik: |
|
 |
| Hade en "sån" kväll i tisdags. Sätter nötfärgen och då har den andre fräckheten att sätta en fyrtal. Så höll det på hella (korta) kvällen... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|