| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
krimmii
|
Skrivet: Fre Feb 12, 2010 03:35 Rubrik: Tillfällighet? |
|
 |
Hej, jag har en fråga till dig som spelar mycket onlinepoker och kanske vet hur den går till? Jag har spelat ett tag nu. Jag spelar endast "Dubblingar", Sit And Go double or nothing, 50 eller 100 dollars inköp. Under min speltid har det "märkligt" nog alltid startat bäst när jag börjat på en ny sida. Från början på min nya sida, cace poker, vann jag de all in jag borde göra, typ AA mot KQ osv, 80%are. Jag vann tillochmed några 60%are. Nu har det börjat gå utför, och jag vinner inte vilken hand jag än har. Nu tänker du säkert att jag ska vänta, "turen" vänder. Men det gör den inte, och jag tror heller inte att jag kan vara den mest oturdrabbade person i hela världen. Men eftersom jag förlorar nästintill varända all in jag gör, blir jag förundrad. Jag har kommit fram till att pokersidorna man spelar på, tittar igenom de första 1000-10000 händerna man spelar på sidan, sedan utgår dem därifrån ifall man går pluss eller inte. Och, som i mitt fall, när en spelare plussar mycket (även fast han är värd att göra det, med tanke på vilka odds han har) så lägger dom i det i programvaran , och ger mig mycket mindre chans att vinna mina kort. Eller så ställer dom medvetet upp mig med AA mot KK och ger mig sedan en förlust. Jagmenar det är helt omöjligt att slänga den handen Preeflopp.. Denna teori är omöjlig för mig att bevisa eller ens kanske få svar på? Men jag vet att det inte kan vara "otur". För isåfall kan ingen i hela värdlen ha lika otur som mig. Jag tror även att vissa av "spelarna" jag möter är bottar, dom är gjord av pokersidan för att stoppa storspelarna från att tjäna för mycket pengar. En vanlig person gör inte sånna där idiot synar och träffar river, det är helt omöjligt att sånt händer. Jag har spelat livepoker ännu längre än jag har spelat online och där händer det ALDRIG ett badbeat. Jag vet att man spelar betydligt mycket mindre händer men endå, eftersom dom händer hela tiden online borde dom hända iallafall någon gång Live tycker man.. Så min fråga är, hur gör programmet för att det slumpvis ska dela ut korten, kan jag vara helt säker på att sidan inte "myglar" för att jag ska förlora? Så att de "sämre" spelarna fortsätter spela som de gör, så pokersidan få in mer pengar. Hur kan man veta att sidan göer ut korten slumpmässigt?
Tack på förhand, jag skulle verkligen uppskatt aom någon kunde svara på dettta. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Fre Feb 12, 2010 13:29 Rubrik: |
|
 |
Du glömmer en annan viktig sak: återvändarriggen. Håll dig borta från en sajt några månader, kom tillbaka och BAM; otroligt kortsnitt, händerna får hålla o.s.v., o.s.v..
Jag har skapat hela min stora förmögenhet på att utnyttja riggen: hoppa runt mellan alla sju miljoner sajter, försöka cleara insättningsbonusen innan insättningsriggen stängs av. Nästa sajt, och nästa, och nästa o.s.v. Sedan krävs det ungefär fyra månaders uppehåll för att de ska slå på återvändarriggen (tyvärr är den kortare än "ny-riggen"), så försöker man hoppa runt där och plocka grindarna på pengar.
"Jag har spelat livepoker ännu längre än jag har spelat online och där händer det ALDRIG ett badbeat."
Den livepokern är verkligen riggad.
Det värsta är att man aldrig vet om såna som du bara trollar.
Senast ändrad av SP_Mike, Fre Feb 12, 2010 13:34, ändrad totalt 1 gång |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Fre Feb 12, 2010 13:32 Rubrik: |
|
 |
| Alltså allvarligt, tror du på det du skriver. utnyttja det då! Hoppa runt och utnyttja riggen! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
98suited

|
Skrivet: Tis Mar 02, 2010 19:13 Rubrik: Re: Tillfällighet? |
|
 |
| krimmii skrev: | Hej, jag har en fråga till dig som spelar mycket onlinepoker och kanske vet hur den går till? Jag har spelat ett tag nu. Jag spelar endast "Dubblingar", Sit And Go double or nothing, 50 eller 100 dollars inköp. Under min speltid har det "märkligt" nog alltid startat bäst när jag börjat på en ny sida. Från början på min nya sida, cace poker, vann jag de all in jag borde göra, typ AA mot KQ osv, 80%are. Jag vann tillochmed några 60%are. Nu har det börjat gå utför, och jag vinner inte vilken hand jag än har. Nu tänker du säkert att jag ska vänta, "turen" vänder. Men det gör den inte, och jag tror heller inte att jag kan vara den mest oturdrabbade person i hela världen. Men eftersom jag förlorar nästintill varända all in jag gör, blir jag förundrad. Jag har kommit fram till att pokersidorna man spelar på, tittar igenom de första 1000-10000 händerna man spelar på sidan, sedan utgår dem därifrån ifall man går pluss eller inte. Och, som i mitt fall, när en spelare plussar mycket (även fast han är värd att göra det, med tanke på vilka odds han har) så lägger dom i det i programvaran , och ger mig mycket mindre chans att vinna mina kort. Eller så ställer dom medvetet upp mig med AA mot KK och ger mig sedan en förlust. Jagmenar det är helt omöjligt att slänga den handen Preeflopp.. Denna teori är omöjlig för mig att bevisa eller ens kanske få svar på? Men jag vet att det inte kan vara "otur". För isåfall kan ingen i hela värdlen ha lika otur som mig. Jag tror även att vissa av "spelarna" jag möter är bottar, dom är gjord av pokersidan för att stoppa storspelarna från att tjäna för mycket pengar. En vanlig person gör inte sånna där idiot synar och träffar river, det är helt omöjligt att sånt händer. Jag har spelat livepoker ännu längre än jag har spelat online och där händer det ALDRIG ett badbeat. Jag vet att man spelar betydligt mycket mindre händer men endå, eftersom dom händer hela tiden online borde dom hända iallafall någon gång Live tycker man.. Så min fråga är, hur gör programmet för att det slumpvis ska dela ut korten, kan jag vara helt säker på att sidan inte "myglar" för att jag ska förlora? Så att de "sämre" spelarna fortsätter spela som de gör, så pokersidan få in mer pengar. Hur kan man veta att sidan göer ut korten slumpmässigt?
Tack på förhand, jag skulle verkligen uppskatt aom någon kunde svara på dettta. |
http://www.bokprojektet.se/typografi/tips/06-styckeindelning.htm |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Raffen
|
Skrivet: Lör Mar 06, 2010 00:44 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: |
Det värsta är att man aldrig vet om såna som du bara trollar. |
Word.
Antingen trollar TS eller så är han en komplett idiot.
| Citat: | | Jag tror även att vissa av "spelarna" jag möter är bottar, dom är gjord av pokersidan för att stoppa storspelarna från att tjäna för mycket pengar. |
Så samtliga pokersidor riktar dessa "bottar" mot alla som vinner? Speciellt en STORSPELARE som dig?
| Citat: | | En vanlig person gör inte sånna där idiot synar och träffar river, det är helt omöjligt att sånt händer. |
Va är det för "idiot syn" som denna bott gör? Är de kanske så att du spelar dåligt pre och därför får med dig sämre starthänder men som träffar på flopp?
| Citat: | | Jag har spelat livepoker ännu längre än jag har spelat online och där händer det ALDRIG ett badbeat. |
Du har nog inte lirat live poker.
Sen att du spelar double or nothing i sig är för mig en gåta, sjukare spel får man ju leta efter.
Sist men inte minst vill jag tipsa om något som kallas styckeindelning så blir det mycket enklare för oss andra att läsa. 98suited postade en bra länk om du känner dig osäker. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
echmaleba
|
Skrivet: Sön Mar 28, 2010 16:45 Rubrik: |
|
 |
I lol'd  |
|
| Till överst på sidan |