| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
sidsweden
|
Skrivet: Lör Feb 02, 2008 06:12 Rubrik: T6 poker stjäl pengar!!!!!!! |
|
 |
| Började spela på en ny sajt i början av december som heter T6 poker. Man fick bara spela freerolls under december för sajten var nygrundad. jag satt å spela men hela tiden la sidan ned. Men hur det var så på nån dag så hade jag vunnit runt ca 100 Euro. Sidan krachar det går inte att få tag på personalen som satt på schatten. Men det står att dom ska börja köra genom ett nytt program den 3:e januari. jag går in på sidan vid dags datum och pratar med personal om mina pengar,dom säjer att dom ska komma. Sen helt plötsligt så ska jag inte få dom om jag inte har nr på turneringarna och att jag inte hade satt in nå pengar sa dom. För det 1:a det gick bara att spela freerolls i december så det gick inte att göra insättningar. För det 2:a vem skulle våga göra en insättning på en sajt som bara krachar.nog för att jag skiter i pengarna,Men det har med ärlighet och förtroende för sajten. så passa er för T6 poker dom tar era pengar :x |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Lör Feb 02, 2008 13:15 Rubrik: |
|
 |
Så trodde jag med
Efter att ha cashat in lite pengar på en söndagsturre här, så satte jag över 20 Euro till T6 poker genom Neteller, direkt efteråt kunde jag ta ut alla mina Euros + de 20 extra som jag satt in...
Dem har ett system som kallas KYC (Know Your Customer). Jag var väldigt skeptisk till detta skrev till deras support att de kan införa ett system som heter KMA (Kiss My Ass) istället, eftersom vi alla blev grundlurade hela december..Skrev en hel del till som inte lämpar sig i detta forum
Fick ett artigt svar från deras support, så efter att ha vunnit lite pengar här så tänkte jag att, äh jag gamblar med 20 euro, får se om det funkar...
Det gjorde det! Efteråt skämdes jag en del för mitt tidigare brev till dem
Däremot så gillar jag inte sidan, för mycket rake och konstiga turneringar....inget för mig..
Men jag fick i alla fall mina pengar.
Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
theace83
|
Skrivet: Mån Feb 04, 2008 00:35 Rubrik: |
|
 |
Mye rart på den siden ja. Etter at de byttet pokerklient så har mange
opplevd å miste en del av pengene sine. Vet om en som mistet minst
et par hundre Euro  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
thatsme
|
Skrivet: Tis Feb 12, 2008 23:44 Rubrik: T6Poker funkar fint |
|
 |
Jag vann 600 Euro i söndagens turnering. De pengarna finns nu på mitt hemmakonto. Inga problem alls.
/** Tog bort spam /Lobtec **/ |
|
| Till överst på sidan |
|
|
sidsweden
|
Skrivet: Tor Feb 14, 2008 10:39 Rubrik: Re: T6Poker funkar fint |
|
 |
| thatsme skrev: | Jag vann 600 Euro i söndagens turnering. De pengarna finns nu på mitt hemmakonto. Inga problem alls.
/** Tog bort spam /Lobtec **/ |
då kanske du har haft turen med dig. För jag skrev ett inlägg på bankrollmob och där var det folk som förlorat upp mot en 2-3 tusen euro plus att sidan har blivit svartlistad vad jag hörde,har ej sett det själv så jag lämnar det öppet så länge men blir inte förvånad. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
poker83a
|
Skrivet: Lör Mar 08, 2008 22:41 Rubrik: |
|
 |
Det är inga som helt fel på T6 poker.. har plockat ut pengar lite då och då från sidan..
Och har ej haft några problem med deras support, snarare tvärt om.
Dom har löst dom problemen som vart någorlunda fort, lite segt ibland kanske men det är allt. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gulan
|
Skrivet: Ons Mar 12, 2008 11:10 Rubrik: |
|
 |
Till och med Svenska Pokerförbundet har försökt reda ut begreppen kring T6, och de tycker att man ska vara försiktig i allt man har att göra med T6 poker (skrivet i deras kolumn i Poker Magazine förrförra numret har jag för mig).
Men visst är man inte nöjd med någon av de 200 pokersajter som redan finns, och nödvändigtvis vill gambla på att eventuellt få ut sina pengar eller ej, så är ju T6 ett alternativ... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Almoth
|
Skrivet: Ons Maj 13, 2009 16:38 Rubrik: |
|
 |
Jäkligt trist ! Jag hade 350 Euro inne på deras konto som jag aldrig hann ta ut. Var bara massa problem hela tiden! Nu verkar klient lagt ner för gott och jag har ingen aning hur jag ska få ta i mina pengar ? Har ni nå tips vad jag kan göra för att försöka få ut dem?  _________________ TOTALLY MAXXAD! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Ons Maj 13, 2009 17:14 Rubrik: |
|
 |
| Almoth skrev: | Jäkligt trist ! Jag hade 350 Euro inne på deras konto som jag aldrig hann ta ut. Var bara massa problem hela tiden! Nu verkar klient lagt ner för gott och jag har ingen aning hur jag ska få ta i mina pengar ? Har ni nå tips vad jag kan göra för att försöka få ut dem?  |
Det är nog kört. Många proffs som förlorat stora summor på T6-scammen. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|