98suited skrev:
Alltså jag menar inte att jag måste strykas medhårs hela tiden och få beröm för min poster för att jag ska fortsätta, fullt så självgod är jag faktiskt inte

Jag menar heller inte att det jag skriver är briljant, klart över genomsnittet, men knappast briljant.
Jag tycker inte att du verkar vara en dålig spelare, absolut inte, men jag märker att du har en del brister i ditt spel. Brister som jag hade förut, men som jag lärt mig att få bort, dels genom att spela och analysera, men också genom att ta till mig råd från bättre spelare, (ja, jag tror att jag är en bättre spelare än dig, baserat på vad jag sett hittills), något som du verkar ha svårt att göra. Kanske är du för envis eller har för stark tillit till din egen förmåga. Eller kanske är du inte intresserad nog för att lägga ner tid på det, jag kan ju bara spekulera.
Jag kanske verkar arrogant och allvetande på detta forum, vilket beror på att det inte finns någon som verkar ha en högre nivå än jag (av vad jag läst hittills) och därmed finns det inget jag kan ta till mig och implementera i mitt spel. Jag är dock betydligt mer ödmjuk och öppen för förändringar av postare på tex 2+2 som jag vet har en högre nivå än mig, i många fall en betydligt högre nivå.
Men, om inlägg som jag lägger ner en del tid på inte genererar någon diskussion värd namnet, finns det ju inte mycket anledning att fortsätta.
Och jag förstår fortfarande inte varför en generellt låg nivå på forumet skulle vara orsak till att inte vilja posta bra inlägg.
Jag får faktiskt en känsla av, att du absolut behöver beröm hela tiden - och att du har väldigt svårt att ta kritik, tyvärr mycket av en besserwisser..
Du anser dig vara den bäste spelaren här ..."kanske arrogant" LOL
Du säger att jag har brister "som du hade förut"...det överlåter jag åt andra att bedöma.
ALLTSÅ: Hur mycket tid lägger du själv ned? Du har spelat 5k händer hela denna månad? Du spelar på absolut lägsta micronivån - och är ändå angelägen om att framhålla hur bra du är...jag tycker faktiskt att det är ganska löjligt. Vore du bra, så spelade du på betydligt högre nivåer för längesedan!
Ditt gnäll farmstår ju bara som löjligt. Tror du att nivån kommer att stiga för att du beklagar dig? Hur många händer har du postat denna månad?