| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Greenbay

|
Skrivet: Sön Jun 05, 2011 22:03 Rubrik: |
|
 |
Skönt utdragen idag.
Jag limpar in från UTG med A 2 och får bara BB med mig.
Flopp 722 Check från BB och bet 2 blinds av mig - syn
Turn K - check check
River T - Bet från BB (kommer inte ihåg beloppen men jag blev all in till slut i alla fall).
BB sitter med KK
Snygg check pre flopp! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cold-plays

|
Skrivet: Sön Jun 05, 2011 22:22 Rubrik: |
|
 |
| Greenbay skrev: | Skönt utdragen idag.
Jag limpar in från UTG med A 2 och får bara BB med mig.
Flopp 722 Check från BB och bet 2 blinds av mig - syn
Turn K - check check
River T - Bet från BB (kommer inte ihåg beloppen men jag blev all in till slut i alla fall).
BB sitter med KK
Snygg check pre flopp! |
Den bjuder jag på  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Mån Jun 06, 2011 12:23 Rubrik: |
|
 |
Vann ju ett inköp till Triobet Open , men saknar motivation att ta ledigt från jobbet och dessutom betala för resa och Hotell.
Kostnad ca 3000:- för att utnyttja ett inköp värt 400:-
Då kan jag ju i stället spela 5st Fredags turneringar på Krukan.
men visst de skulle vara kul att Åka dit  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Jun 06, 2011 18:19 Rubrik: |
|
 |
Tror att det är många av de tio som vann biljett som inte kan eller vill åka. Frågan är väl snarare om ens 10 pers härifrån vill och kan åka? 21 års gräns än en gång. Tallinn är en fin stad och bra, billiga hotell finns, om man snarare vill passa att göra det till en minisemester.
Jag slutade på trettonde plats och kan direkt meddela att jag inte kan åka, om biljetterna erbjuds neråt enligt placering. Vilka turrar funderade hajmat på i Riga & Vilnius?
Ironiskt att den ende som nästan 100 % säkert skulle åka är den ende (?) som har inreseförbud till Estland Otacksamhet från Virumaa. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Gamerrhea
|
Skrivet: Tis Jun 07, 2011 19:35 Rubrik: |
|
 |
Frågan är vad man skulle förlora minst på i längden? Åka dit och betala 3000 för ett inköp värt 400 eller stakea 8 estländare och sitta hemma.
Själv kan jag inte åka så biljett finns över om någen är sugen..  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Gamerrhea
|
Skrivet: Tis Jun 07, 2011 19:37 Rubrik: |
|
 |
Frågan är vad man skulle förlora minst på i längden? Åka dit och betala 3000 för ett inköp värt 400 eller stakea 8 estländare och sitta hemma.
Själv kan jag inte åka så biljett finns över om någen är sugen..  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Tis Jun 07, 2011 20:41 Rubrik: |
|
 |
Man skulle ju kunna hoppas på att intresset är så lågt att dom gör om de här 10 st inköp till 2 eller 3 paket som inkluderar resa+hotell  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Sön Jun 12, 2011 23:06 Rubrik: |
|
 |
| Har inte spelat manian på ett tag, så lite av en comeback för mig idag. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jagbubblar

|
Skrivet: Mån Jun 13, 2011 00:28 Rubrik: |
|
 |
| only_bridge skrev: | | Har inte spelat manian på ett tag, så lite av en comeback för mig idag. |
Och den var inte dålig! _________________ Infensus et Cogitatio |
|
| Till överst på sidan |
|
|
behrendtz
|
Skrivet: Mån Jun 13, 2011 10:19 Rubrik: |
|
 |
| Grattis till segern jagbubblar, hyffsad träffprocent du hade, grädde på moset var ju sista handen med en 3 outsare. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Jun 13, 2011 12:35 Rubrik: |
|
 |
| behrendtz skrev: | | Grattis till segern jagbubblar, ja ä int bitter. | FixedYourPost  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jagbubblar

|
Skrivet: Mån Jun 13, 2011 14:53 Rubrik: |
|
 |
| behrendtz skrev: | | Grattis till segern jagbubblar, hyffsad träffprocent du hade, grädde på moset var ju sista handen med en 3 outsare. |
Tackar! Jo, jag hade sjukt mycket flyt. Ironiskt nog vann jag den turre jag spelade sämst igår .
De jag spelade bra blev jag själv vulgärt utdragen i, bl a åkte jag på en 1 outare på rivern med AA mot QQ alllin pre i en megapott. Sån är ju som bekant pokern.
När det gäller handen jag slog ut dig så visste jag att jag antagligen var underdog, men många händer i din range får jag en flip mot och en hel del andra runt 40%, som i den aktuella. Jag skulle in med runt 40% för att syna om jag minns rätt.
Synen i HU var tveksammare, rent av dålig även om han nog stoppar in väldigt brett mot mig där. _________________ Infensus et Cogitatio |
|
| Till överst på sidan |
|
|
behrendtz
|
Skrivet: Tis Jun 14, 2011 08:24 Rubrik: |
|
 |
| Synen mot mig var väl ganska självklar, om jag minns rätt hade du väl redan då en såpass stor stack som klarade en förlust i det läget. Ska man vinna så bör man ha lite röta på vägen. Det är bara tacka o ta i mot. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Gamerrhea
|
Skrivet: Tis Jun 14, 2011 18:53 Rubrik: |
|
 |
Är det någon som vet varför junirankingen är ofullständig? Står n/a istället för namn på Nb turneringen i juni. Kom 5:a eller 6:a, så det vill man ju ha noterat..  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Tis Jun 14, 2011 19:45 Rubrik: |
|
 |
| Gamerrhea skrev: | Är det någon som vet varför junirankingen är ofullständig? Står n/a istället för namn på Nb turneringen i juni. Kom 5:a eller 6:a, så det vill man ju ha noterat..  |
Min placering fattas också. Rykte strax in på pengarna och haft samma nick på Nordicbet hela tiden. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|