| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 20:35 Rubrik: Spela Poker Mania 2010 |
|
 |
Tiden går snabbt när man har roligt och vi är redan framme vid 2010, helt otroligt!
Naturligtvis kör vi vidare med vår populäraste turneringsserie, Spela Poker Mania! Redan nu har vi i stort sett hela våren planerad och det fattas bara ett par enstaka söndagar men vi jobbar redan på att fylla upp dem. Just nu ser ni Expekt, Betway och Everest i schemat. Det fjärde reguljära rummet är Paf som jag inte lagt in än då jag inte riktigt vet vilken klient/nät vi ska köra hos dem. Antagligen blir det varannan Diamond och varannan Spade. Jag ska uppdatera detta under veckan.
Som vanligt är det viktigt att hålla era profiler uppdaterade då poängen inte kan revideras när månaden är slut.
Lycka till och ha ett riktigt bra 2010!!!
Senast ändrad av Lobtec, Sön Jan 09, 2011 20:58, ändrad totalt 1 gång |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 20:44 Rubrik: Re: Spela Poker Mania 2010 |
|
 |
| Lobtec skrev: | Tiden går snabbt när man har roligt och vi är redan framme vid 2010, helt otroligt!
Naturligtvis kör vi vidare med vår populäraste turneringsserie, Spela Poker Mania! Redan nu har vi i stort sett hela våren planerad och det fattas bara ett par enstaka söndagar men vi jobbar redan på att fylla upp dem. Just nu ser ni Expekt, Betway och Everest i schemat. Det fjärde reguljära rummet är Paf som jag inte lagt in än då jag inte riktigt vet vilken klient/nät vi ska köra hos dem. Antagligen blir det varannan Diamond och varannan Spade. Jag ska uppdatera detta under veckan.
Som vanligt är det viktigt att hålla era profiler uppdaterade då poängen inte kan revideras när månaden är slut.
Lycka till och ha ett riktigt bra 2010!!! |
Vill bara passa på att tacka för att ni ordnar de här turrarna och sköter uppdateringar av ligor och extrapriser etc. Uppskattat! Riktigt kul med såna här ligor när det inte är tusentals motståndare utan at man faktiskt lär känna några på vägen t.o.m.
Och sen vill jag ju självklart utfärda en varning till kvällens turre. Året har startat tvärtemot hur det brukar vara för mig. Hunnit plussa en hel del på cash game men endast vunnit en enda turre (och det var en 6-bord dubbel or nothing - lol ). Så för att statistiken ska återställas (och det gör den ju alltid med tiden) så vinner jag nog ikväll!
Lycka till under 2010 med allt vad ni nu har tänkt göra! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Nojel
|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 20:59 Rubrik: |
|
 |
| Blir riktigt kul med ett nytt år. Jag var med lite väl sällan för min smak 2009, men hoppas bättra mig det här året. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
freddiv
|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 21:47 Rubrik: |
|
 |
Man blir ledsen nästan. Blir först utdragen med KK på en SvS turnering, sen får jag AA på SP Mania, Blir utdragen där av en runner runner färg.. Pokerspelet stämmer inte .. eller pokerspelet stämmer men inte sidorna.. känns som att allt vänds emot mig just nu. _________________ Let the flop be with you! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 22:45 Rubrik: Re: Spela Poker Mania 2010 |
|
 |
| Greenbay skrev: | Och sen vill jag ju självklart utfärda en varning till kvällens turre. Året har startat tvärtemot hur det brukar vara för mig. Hunnit plussa en hel del på cash game men endast vunnit en enda turre (och det var en 6-bord dubbel or nothing - lol ). Så för att statistiken ska återställas (och det gör den ju alltid med tiden) så vinner jag nog ikväll!
|
Oj oj oj så fel man hade. Kommer inte ihåg helt men tror jag hade T9 och flopen blev T87, Jag slänger in resten av stacken och AA visa upp, jag får ingen hjälp och är ute... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
bjezze
|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 22:45 Rubrik: |
|
 |
FYI så har jag min chat avstängd på detta trevliga nätverk :oops
Därför blir det svårt att svara på tilltal
/B |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Theox

|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 23:00 Rubrik: |
|
 |
| Varför är det så många objudna spelare på just Betway? Är det någon anställd som läcker lösenordet tro. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Sön Jan 03, 2010 23:58 Rubrik: |
|
 |
Slutade 12:a. Hade megaflyt men spelade bort alldeles för mycket i onödan. Slutar med att man åker med 88 mot 97 men då var det dubbla min lilla stack som försökte sno mina blinds på SB så inget felspel.
Tack vare den höga andelen icke-medlemmar får jag trots allt en riktigt bra start i månadens SP Mania overall. Gissar på 6 av 10 icke-medlemmar på finalbordet. Får se vid resultatredovisningen om jag hade rätt.
Vill passa på att återigen tacka för alla utmärkta turneringar, oavsett om det är objudna eller inte i dem. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
lapepe
|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 00:21 Rubrik: |
|
 |
Bliver alle de der ikke-medlemmer pillet ud af ranglisten?
I fald vil det være det eneste positive for mig - jeg kom aldrig igang.
Men der gives et skud igen næste søndag:) |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Theox

|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 00:27 Rubrik: |
|
 |
| Ska väl inte klaga för jag blev ju 2.a utslagen av en östspelare tyvärr, såg att han spelat på våra betway turrar förut, går det inte att prata med betwayrepresentanten Lobtec, vi har ju alla nicken i resultatlistorna? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Nojel
|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 15:28 Rubrik: |
|
 |
| Jag kom 2:a i mars 2009 och har av någpn anledning glömt bort att ta ut vinsten. Är det för sent nu, eller är det bara att beställa? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Sön Jan 10, 2010 12:37 Rubrik: |
|
 |
| Med 4000 i startstack och flack struktur lär det bli en låååång turnering ikväll. Bara att hoppas att man själv hänger med hela vägen... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
lapepe
|
Skrivet: Sön Jan 10, 2010 13:08 Rubrik: |
|
 |
| kun 12 min. levels. Den er overstået på en 3 timers tid. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Jan 10, 2010 14:05 Rubrik: |
|
 |
Den kommer garanterat att ta 5-6 timmar, ITM kan vara 3-4 timmar . Hoppas man bustar tidigt eller går långt, jobbigt att bubbla. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Sön Jan 10, 2010 14:06 Rubrik: |
|
 |
Ser fram emot turneringen, kan bli mycket trevligt....
//Macess (gillar blindstrukturen ) _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|