| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
mikklur
|
Skrivet: Fre Jan 09, 2009 22:28 Rubrik: SP mania |
|
 |
det är fredag 9/1-09 ´ och jag undrar var man kan hitta SP mania turren hos BWIN poker (kan inte att hitta den i lobbyn idag). |
|
| Till överst på sidan |
|
|
skaft Moderator

|
Skrivet: Fre Jan 09, 2009 23:24 Rubrik: |
|
 |
| Jag vet inte riktigt vad du är ute efter men SP Mania går på söndagar och har nog inte kommit upp på klienten ännu. 11/1 klockan 20:00 kör vi. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Lör Jan 10, 2009 11:29 Rubrik: |
|
 |
| Turneringen syns i klienten nu och registreringen har öppnat. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
kejser
|
Skrivet: Sön Jan 11, 2009 16:42 Rubrik: |
|
 |
| Er det kun mig der ikke kan se den på bwin ? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
l_u_c_k_y_84
|
Skrivet: Sön Jan 11, 2009 16:45 Rubrik: |
|
 |
har de klart å sette den opp bare for svensker igjen?????
e litt lei av at bwin ikke klarer en så enkel sak!!!!!!!!!!!!
nok en søndag ødelagt av bwin:( _________________ I´m a fish |
|
| Till överst på sidan |
|
|
kejser
|
Skrivet: Sön Jan 11, 2009 16:48 Rubrik: |
|
 |
Det skulle ikke undre mig, at den kun er for svensker, intet nyt jo!
 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
aaluckyaa
|
Skrivet: Sön Jan 11, 2009 17:28 Rubrik: |
|
 |
først så kommer passorde ut på bwin, å 2000 spillere, så kun for svenske spillere, så ein ok, så bare rot å ingen tunnering igjen??? _________________ gl alle sammen |
|
| Till överst på sidan |
|
|
play2astra
|
Skrivet: Sön Feb 01, 2009 18:40 Rubrik: |
|
 |
| ett lösenord dag betway SP Mania turnering, inte e-post kommer lösenord = / |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Feb 01, 2009 19:11 Rubrik: |
|
 |
| play2astra skrev: | | ett lösenord dag betway SP Mania turnering, inte e-post kommer lösenord = / |
Vissa översättningsprogram är inte så bra....
Jag fick ett likande i mail precis:
| Citat: |
Hej, Jag kommer inte komma till e-post lösenord till betway turneringen i dag, det skulle vara bra om du skickar ditt lösenord!
|
|
|
| Till överst på sidan |
|
|
play2astra
|
Skrivet: Sön Feb 01, 2009 19:17 Rubrik: SP MANIA |
|
 |
| Tidigare bodde i Lettland, som nu bor i Sverige och en annan nemāku så bra på svenska och jag har rätt att spela i turneringen .... Jag neinterē att användas av andra översättning programvara |
|
| Till överst på sidan |
|
|
ooPKoo
|
Skrivet: Ons Sep 15, 2010 16:47 Rubrik: |
|
 |
| l_u_c_k_y_84 skrev: | har de klart å sette den opp bare for svensker igjen?????
e litt lei av at bwin ikke klarer en så enkel sak!!!!!!!!!!!!
nok en søndag ødelagt av bwin:( |
Är det inte spela poker.se och BWIN som samarbetar till att köra turneringen? Om det är så så vore det ju inte kul ifall andra än svenskar får vara med. Eller hur? _________________ Ung desperat man söker snygg, intelligent tjej med de rätta formerna. Kan även tänka mig en erfaren kvinna. En mogen äldre dam går också bra, och i värsta fall en kille. Svar till "Middag för två?" |
|
| Till överst på sidan |
|
|
ooPKoo
|
Skrivet: Ons Sep 15, 2010 17:51 Rubrik: |
|
 |
Såg nu hos en annan sajt att för att vara med i deras Svenska turneringar så måste du ha Svenskt medborgarskap, sedan kvittade var du bodde. Borde väll gälla samma här antar jag.
Har du svenskt medborgarskap play2astra? _________________ Ung desperat man söker snygg, intelligent tjej med de rätta formerna. Kan även tänka mig en erfaren kvinna. En mogen äldre dam går också bra, och i värsta fall en kille. Svar till "Middag för två?" |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Sep 15, 2010 18:12 Rubrik: |
|
 |
| ooPKoo skrev: | Såg nu hos en annan sajt att för att vara med i deras Svenska turneringar så måste du ha Svenskt medborgarskap, sedan kvittade var du bodde. Borde väll gälla samma här antar jag.
Har du svenskt medborgarskap play2astra? |
Skrivet: Sön Feb 01, 2009 18:17, "en annan nemāku", "Jag neinterē att användas av andra översättning programvara" |
|
| Till överst på sidan |
|
|
ooPKoo
|
Skrivet: Lör Sep 18, 2010 01:55 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | ooPKoo skrev: | Såg nu hos en annan sajt att för att vara med i deras Svenska turneringar så måste du ha Svenskt medborgarskap, sedan kvittade var du bodde. Borde väll gälla samma här antar jag.
Har du svenskt medborgarskap play2astra? |
Skrivet: Sön Feb 01, 2009 18:17, "en annan nemāku", "Jag neinterē att användas av andra översättning programvara" |
Jo lärt mig att man ska kolla tiderna. Och ang. spåket så är svenska inget krav för att du ska bli Svensk medborgare. FP lade fram det som förslag för många år sedan (6 eller 7) att man skulle klara ett svenskaprov för att kunna bli svensk medborgare. Men blev anklagade för att vara rasister och förslaget lades ner. _________________ Ung desperat man söker snygg, intelligent tjej med de rätta formerna. Kan även tänka mig en erfaren kvinna. En mogen äldre dam går också bra, och i värsta fall en kille. Svar till "Middag för två?" |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|