| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
L8nite4tune

|
Skrivet: Tor Jul 23, 2009 22:05 Rubrik: SP Live |
|
 |
Testar lite intresse för live poker i Stockholmstrakten med SP medlemmar. Nedan klippt från SM tråden.
"Spela live är ju nöten. Och spela med schysst folk slår det mesta. Jag har bord för minst 8, välfyllt whiskeyförråd och ett par sängplatser lediga i Hässelby. Det är det väl det mesta som behövs för en lyckad kortkväll! Vi får väl starta en tråd för SP live turre!?!"
Nu har jag lite semesterbestyr att pyssla med en tid men lämplig helg jämn vecka from V32 funkar för mig.
Posta ert intresse. Jag har pokerbord för 8-10 spelare. Samt möjlighet att härbärgera upp till ca 5 pers bekvämt en natt. Platsen är Hässelby i västra Stockholm.
Edit: Ange gärna en lämplig tidpunkt om du nu inte kan spela lite närsomhelst. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne
Senast ändrad av L8nite4tune, Fre Jul 24, 2009 20:14, ändrad totalt 1 gång |
|
| Till överst på sidan |
|
|
couchboy
|
Skrivet: Fre Jul 24, 2009 14:04 Rubrik: |
|
 |
Jag är definitivt intresserad.Och jag behöver inte ens en sängplats då jag också bor i Hässelby Jag tar med mig lite jägermeister också  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Fre Jul 24, 2009 20:11 Rubrik: |
|
 |
Hehe, så du bor i Hässelby du också. Ser man på vad världen är liten. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Fre Jul 24, 2009 20:25 Rubrik: |
|
 |
Jag är också på, kommer att behöva en sängplats (kan i värsta fall spela nykter ...och isådana fall kanske köra hem efteråt).
Men även för mig passar det bättre någon helg V.32 eller framåt.
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Nojel
|
Skrivet: Lör Jul 25, 2009 21:50 Rubrik: |
|
 |
Jag är också gärna med. Bor i Åkersberga så sängplats (jag kör upp i veckan så kan kanske vara nykter och köra hem) skulle vara bra.
Helger efter v32 låter bra för mig. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Ons Jul 29, 2009 12:09 Rubrik: |
|
 |
| Låter roligt. Tyvärr sitter jag nere i södra delarna och är inte så jätteofta uppe i Stockholm. Jag ska se vad jag kan göra dock. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Ons Jul 29, 2009 17:28 Rubrik: |
|
 |
| Lobtec skrev: | | Låter roligt. Tyvärr sitter jag nere i södra delarna och är inte så jätteofta uppe i Stockholm. Jag ska se vad jag kan göra dock. |
Ja det är väl bara du och jag som bor i dom södra regionerna:) Även om jag har ca 15 mil (kanske mer, kanske mindre) till Karlskrona.
Ska du dit Lobtec kan vi väl höras, om du ska köra kunde jag kanske ta mig till Karlskrona?
Mike |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Freddeman Back-To-Back No-Limit Winner
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 16:41 Rubrik: |
|
 |
| mikeboy99 skrev: | | Lobtec skrev: | | Låter roligt. Tyvärr sitter jag nere i södra delarna och är inte så jätteofta uppe i Stockholm. Jag ska se vad jag kan göra dock. |
Ja det är väl bara du och jag som bor i dom södra regionerna:) Även om jag har ca 15 mil (kanske mer, kanske mindre) till Karlskrona.
Ska du dit Lobtec kan vi väl höras, om du ska köra kunde jag kanske ta mig till Karlskrona?
Mike |
Vi i södra Sverige får väl dra ihop en pokerträff annars!? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 18:37 Rubrik: |
|
 |
| Freddeman skrev: | | mikeboy99 skrev: | | Lobtec skrev: | | Låter roligt. Tyvärr sitter jag nere i södra delarna och är inte så jätteofta uppe i Stockholm. Jag ska se vad jag kan göra dock. |
Mike |
Vi i södra Sverige får väl dra ihop en pokerträff annars!? |
Ja vi får väl göra det. Hur långt söderut bor du Freddeman? Bor själv utanför Lund
Mike |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 19:32 Rubrik: |
|
 |
| Jag bor i Nybro, så det är ju en bit mellan oss. Däremot har jag bara 8,5 mil till Karlskrona. Får se om Lobtec fattar vinken. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 20:10 Rubrik: |
|
 |
| Freddeman skrev: | | Jag bor i Nybro, så det är ju en bit mellan oss. Däremot har jag bara 8,5 mil till Karlskrona. Får se om Lobtec fattar vinken. |
ja jag körde samma vink:) JAg kan ta mig till Karlskrona med tåg och sen kan vi kan ha följe med Lobtec.
Men vi får väl se. Annars kan man ju flyga, det är inte så dyrt fast det blir värre för dig. Nybro har väl ingen flygplats så vitt jag vet:) |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 20:25 Rubrik: |
|
 |
| mikeboy99 skrev: | | Freddeman skrev: | | Jag bor i Nybro, så det är ju en bit mellan oss. Däremot har jag bara 8,5 mil till Karlskrona. Får se om Lobtec fattar vinken. |
ja jag körde samma vink:) JAg kan ta mig till Karlskrona med tåg och sen kan vi kan ha följe med Lobtec.
Men vi får väl se. Annars kan man ju flyga, det är inte så dyrt fast det blir värre för dig. Nybro har väl ingen flygplats så vitt jag vet:) |
Har bara 3 mil till Kalmar, där finns flygplats.
Annars tänkte jag att Lobtec kan dra ihop något i Karlskrona. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Tor Jul 30, 2009 22:02 Rubrik: |
|
 |
| Freddeman skrev: | | mikeboy99 skrev: | | Freddeman skrev: | | Jag bor i Nybro, så det är ju en bit mellan oss. Däremot har jag bara 8,5 mil till Karlskrona. Får se om Lobtec fattar vinken. |
Har bara 3 mil till Kalmar, där finns flygplats.
Annars tänkte jag att Lobtec kan dra ihop något i Karlskrona. |
Det hade varit enklare även om det hade varit kul att träffa dom andra men det går fler tåg.
Till L: vad tycker du om idéen att ha nåt i K-Krona? Jag och freddeman är på om det blir nåt.
Kanske L8 och dom andra från S-Holm vill ta sig ner till K-Krona ( är väl inte så långt från S-Holm?) |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Nojel
|
Skrivet: Fre Jul 31, 2009 00:04 Rubrik: |
|
 |
Ca 50 mil från Stockholm till Karlskrona.
Känns aningen långt för en poker-kväll  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Fre Jul 31, 2009 11:25 Rubrik: |
|
 |
Låter intresant är intreserad både av stockholm å karlskrona varianten.
Bor i flemingsberg/stockholm född å uppvuxen på Aspö i karlskronaskärgård |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|