| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
hajmat

|
Skrivet: Tis Jan 12, 2010 19:06 Rubrik: |
|
 |
Fy på mig som missat den här tråden!
Jag hänger gärna på om det fortfarande är aktuellt.
Annars har jag klonkat en liten trea ca 4-5 minuters promenad från tunnelbananen i Vällingby tills mitten av mars där vi kan lira ostörd från sambo + småmonster.
Nu råkar jag bara ha 4st stolar och 2st fula bord så den biten behöver fixas. Kanske kan "låna" några från jobbet eller låna från l8. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Tor Jan 14, 2010 00:12 Rubrik: |
|
 |
| hajmat skrev: | Fy på mig som missat den här tråden!
Jag hänger gärna på om det fortfarande är aktuellt.
Annars har jag klonkat en liten trea ca 4-5 minuters promenad från tunnelbananen i Vällingby tills mitten av mars där vi kan lira ostörd från sambo + småmonster.
Nu råkar jag bara ha 4st stolar och 2st fula bord så den biten behöver fixas. Kanske kan "låna" några från jobbet eller låna från l8. |
Detta har ju legat nere en stund men kanske vi kan blåsa liv i den. Jag har många stolar och ett fint filtbord med stoppad sarg (och utrymme för glas) och det finns alltid helger då monstret är på annat håll (typ varannan med start denna helg). Utmanar härmed alla hugade att ge sig till känna! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Lör Jan 16, 2010 23:49 Rubrik: |
|
 |
Fortfarande på, fixa det någon lördag i februari....dvs efter Kumla.
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 00:35 Rubrik: |
|
 |
Jag är fortfarande också på.
Kör gärna lite "mixed games" som L8 & Macess.
Finns liten sovstuga hos mig fortfarande men då får alla andra sova i "rummet som ekar" med Macess ;-} |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 02:46 Rubrik: |
|
 |
Jag ska försöka göra mitt bästa för att komma upp till Stockholmsregionen. Jag kan ta med mig marker (mycket trevliga Paulson) om det behövs.
Är det så att vi kan dra ihop folk till sydöstra hörnet (Karlskrona) så har jag pokerbord samt marker beredda. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 03:46 Rubrik: |
|
 |
Jag har ganska gått om lermarker (13,5g/st och runt 700st av fanskapen) som ligger och skräpar.
Räcker iaf till ett par grytor. Jag ockuperar nog mitt skräprum med flyttkartongerna men det finns ett rum på ca 15kvm och en till på ca 12 kvm som våldgästande besökare kan ockupera. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 12:24 Rubrik: |
|
 |
| Lobtec skrev: | Jag ska försöka göra mitt bästa för att komma upp till Stockholmsregionen. Jag kan ta med mig marker (mycket trevliga Paulson) om det behövs.
Är det så att vi kan dra ihop folk till sydöstra hörnet (Karlskrona) så har jag pokerbord samt marker beredda. |
För min del känns Karlskrona som ett närmare alternativ men Stockholm funkar också.
Men det får nog bli längre fram för egen del. Ska åka till Slovakien och spela EM så pengarna måste sparas:)
För er som är intresserade av vad jag ska spela så gå in på www.billiardhockey.com
På svenska heter det biljardhockey vilket är en variant på Stiga ( som säkert alla har spelat nån gång) Detta är den tjeckiska varianten.
Kolla gärna resultaten och fotona så får ni se vem som vann VM 2004:)
Ha det bra alla
Mike |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 12:53 Rubrik: |
|
 |
| mikeboy99 skrev: | | Lobtec skrev: | Jag ska försöka göra mitt bästa för att komma upp till Stockholmsregionen. Jag kan ta med mig marker (mycket trevliga Paulson) om det behövs.
För min del känns Karlskrona som ett närmare alternativ men Stockholm funkar också.
Men det får nog bli längre fram för egen del. Ska åka till Slovakien och spela EM så pengarna måste sparas:)
För er som är intresserade av vad jag ska spela så gå in på www.billiardhockey.com
På svenska heter det biljardhockey vilket är en variant på Stiga ( som säkert alla har spelat nån gång) Detta är den tjeckiska varianten.
Ha det bra alla
Mike |
biljardhockey ser häftigt ut. Lycka till i EM! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
mikeboy99
|
Skrivet: Sön Jan 17, 2010 15:12 Rubrik: |
|
 |
| Tack L8. Hinner inte spel turren idag tyvärr men lycka till ni andra så ses vi längre fram IRL/Mike |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Ons Feb 03, 2010 08:20 Rubrik: |
|
 |
| mikeboy99 skrev: |
Ha det bra alla
Mike |
Stiga hockeyspel har man ju spelat, men det här verkar ju vara lite annorlunda.
http://www.billiardhockey.com/images/60_PA030717.jpg |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|