| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Greenbay

|
Skrivet: Sön Dec 11, 2011 11:41 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | Å andra sidan har jag fått biljett, har för mig att jag hamnade utanför topp 40
Man hittar biljetten under "requests", "tournament tickets" om man är anglosaxiska, eller på svenska enligt föregående talare... |
Samma här, fick en jag med.  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Dec 11, 2011 17:29 Rubrik: |
|
 |
Öyy.... Av någon konstig anledning har jag fått två biljetter.
Världen är orättvis. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Mån Dec 12, 2011 21:43 Rubrik: |
|
 |
| hajmat skrev: | Öyy.... Av någon konstig anledning har jag fått två biljetter.
Världen är orättvis. | Testade du rebuy med den?  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Mån Feb 13, 2012 20:01 Rubrik: |
|
 |
| Jag anmälde mig till turneringen nu på Onsdag men PokerStars tvingade mig att avanmäla mig för att det skulle kunna överföra mitt konto till PokerStars.eu. Nu kan jag inte hitta tuneringen , ligger den på PokerStars.com? I så fall blir det fler än jag som får broplem. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 02:34 Rubrik: |
|
 |
| SmeBalle skrev: | | Jag anmälde mig till turneringen nu på Onsdag men PokerStars tvingade mig att avanmäla mig för att det skulle kunna överföra mitt konto till PokerStars.eu. Nu kan jag inte hitta tuneringen , ligger den på PokerStars.com? I så fall blir det fler än jag som får broplem. |
Under "Begäran" kan du lista de turrar du är anmäld till (och se biljetter om de omvandlat den till det igen) |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 18:21 Rubrik: |
|
 |
Under "Begäran" kan du lista de turrar du är anmäld till (och se biljetter om de omvandlat den till det igen)[/quote]
Problemet är inte återbetalning av avgift, problemet är att turneringen inte finns. Om jag går in på "Begäran"/"Request och skriver in ID-nummret på turneringen får jag svaret att den inte existerar på Pokerstars.eu |
|
| Till överst på sidan |
|
|
busmusen
|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 20:13 Rubrik: |
|
 |
| Samma för mig finns inte i nya klienten tror stars manuellt måste lägga till den och ändra lands inställningarna för ser alla svenska/nordiska turneringar som fanns innan försvunnit |
|
| Till överst på sidan |
|
|
busmusen
|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 20:16 Rubrik: |
|
 |
| SmeBalle skrev: | | Jag anmälde mig till turneringen nu på Onsdag men PokerStars tvingade mig att avanmäla mig för att det skulle kunna överföra mitt konto till PokerStars.eu. Nu kan jag inte hitta tuneringen , ligger den på PokerStars.com? I så fall blir det fler än jag som får broplem. | Ja den finns på stars.com men ingen svensk kommerkunna spela den utan bara sitta ute om man väljer att inte omvandla kontot till .eu så hjälper inte vänta några dagar med att omvandla utan spela poker måste kontakta support och be de ändra lands inställningarna |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 21:02 Rubrik: |
|
 |
Själv får jag den här i nyllet:
Får väl avregistrera mig från den gamla turren eller hoppas på övervärde genom att inte så många är med... _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Tis Feb 14, 2012 21:17 Rubrik: |
|
 |
| Jag har kontaktat Pokerstars om detta och väntar på svar om hur de löser det. Återkommer så snart jag har lite svar. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Ons Feb 15, 2012 09:25 Rubrik: |
|
 |
| Nu finns turneringen i eu-klienten. Bara att dundra in och regga ner. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Ari74
|
Skrivet: Ons Feb 15, 2012 10:44 Rubrik: |
|
 |
| Minimum 50 spelare? Register nu. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gits
|
Skrivet: Ons Feb 15, 2012 11:50 Rubrik: |
|
 |
| Funkade för mej så ja är klar till kvällen, 8 reggade. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Feb 15, 2012 17:16 Rubrik: |
|
 |
Tvivlar på att vi blir 50 ikväll. Kanske vore bättre om PS slog på lite mindre trumma. 15 biljetter och min 20 spelare t.ex....
Det är ju ett ganska litet forum.
Men det är ju bra övervärde så det kanske finns en chans ändå. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Ons Feb 15, 2012 20:27 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: | | Tvivlar på att vi blir 50 ikväll. |
Ugh! Blir spännande. Om jag inte var i Finland, skulle jag ringa och få två till reggade, miffon är inte online på MSN och orkar inte registrera sig på forumet... _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|