| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
gdaily

|
Skrivet: Mån Aug 01, 2011 14:53 Rubrik: Pokerfinnkampen 28-30 oktober i Tallinn |
|
 |
Vi drar igång våra kval till Pokerfinnkampen i Tallinn 29-30 oktober om knappt två veckor - första satelliten är den 12 augusti klockan 20:00 och spelas sedan varje fredag fram tom 14 oktober. Finalsatelliterna spelas på $320-nivån, och du använder samma Paf-biljetter som allt annat Paffigt vi kör(t) tidigare (samma biljetter som exempelvis kryssningarna).
Om någon norrman extremt gärna vill spela tävlingen så får ni höra av er, så kan vi manuellt "ge undantag", annars är tävlingarna normalt bara öppna för spelare från Sverige, Finland och Nepal.
Lycka till! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Aug 01, 2011 23:14 Rubrik: |
|
 |
Flytta det, datumen passar inte mig
Fattar inte valet av tidpunkt, man kunde försöka träffa en sommarhelg, vår, julshopping eller nåt, och valet faller på nordeuropeiskt höstrusk. GL GG
Kommer tro SM att komma helgen före eller efter (i Tallinn), så en del får fixa en riktig långhelg, som med landskampen/suparweekend ifjol? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Tis Aug 02, 2011 14:24 Rubrik: |
|
 |
Inte vi som bestämt datumen (även om vi hintat till Franke att dessa skulle passa oss bättre än vissa andra).
SM har vi tyvärr inte hört någonting från vårt kära förbund kring. Nada, zilch, nothing... sköts inte så bra det där  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Tis Aug 02, 2011 15:58 Rubrik: |
|
 |
får hoppas SP-manian drar igång snart så man kan klonka några biljetter där till å börja med  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Aug 03, 2011 18:34 Rubrik: |
|
 |
| Verkar som kvalet 12.8 vill ha nätverks-320or, inte Paf's egna Level 6or? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Ons Aug 03, 2011 19:40 Rubrik: |
|
 |
Jag tror att jag hoppar över den här gången...
| gdaily skrev: | Inte vi som bestämt datumen (även om vi hintat till Franke att dessa skulle passa oss bättre än vissa andra).
SM har vi tyvärr inte hört någonting från vårt kära förbund kring. Nada, zilch, nothing... sköts inte så bra det där  |
Om SM kan jag troligtvis säga också säga samma sak.
Att förra årets årmötesprotokoll inte finns är delvis mitt fel. Så jäkla svårt är det inte att få tag på mig; här ute på landet finns det 7st med samma efternamn och exakt en med mitt namn.
MVH: e-post godkännes ej _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Aug 03, 2011 19:44 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Verkar som kvalet 12.8 vill ha nätverks-320or, inte Paf's egna Level 6or? | Konstigt, I will check. Är ju inte direkt meningen (eller tillåtet)...
Troligare att den är upplagd utan biljetter alls, det är en rimligare miss. Och enklare att fixa till. Du får ett par $5.50 biljetter för hjälpen, om jag kommer ihåg att ge dig dom!
Senast ändrad av gdaily, Ons Aug 03, 2011 19:47, ändrad totalt 1 gång |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Aug 03, 2011 19:45 Rubrik: |
|
 |
| Citat: | | Att förra årets årmötesprotokoll inte finns är delvis mitt fel. |
Allt är alltid ditt fel, that goes without saying  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
|
| Till överst på sidan |
|
|
cold-plays

|
Skrivet: Lör Okt 29, 2011 20:00 Rubrik: |
|
 |
Ole alltså.... borde inte lusekofta vara klädkoden då?
Han verkar springa på hyggligt.... den där Ole. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Lör Okt 29, 2011 20:20 Rubrik: |
|
 |
| Tyder ju nästan på att han räknat med svenskt nederlag och därför skaffat norsk identitet för att undkomma förödmjukelsen. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Okt 30, 2011 00:11 Rubrik: |
|
 |
' "Ole tiputti enemmän ruotsalaisia kuin mukaan muu. Hän ei pelannut ihan tiimin eteen" piikitteli Franke juuri pudonnutta Olea. Merkkien uusi omistaja Rami Nordström voitti AK:lla Olen QT:n.'
' "Ole slog ut fler svenskar än nån annan. Han spelade inte riktigt för lagets bästa" pikade Franke den nyss utslagne Ole. Markernas nya ägare Rami Nordström vann med AK mot Oles QT.'
/Don't shoot the translater
Beklagar, såg ju riktigt stabilt ut nästan hela dagen. Som vanligt i turneringspoker, så nära men ändå så långt borta. Men Ole har ju gamla meriter i Tallinn att leva på. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Sön Okt 30, 2011 20:06 Rubrik: |
|
 |
Ja, plats 20 eller 21 eller så var lite tröttsamt, med 13 betalda platser. Men lika het som jag var i början, lika kortkall var jag mot slutet.
Trevlig tävling var det i alla fall, som vanligt! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|