| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Macess

|
Skrivet: Tor Jan 29, 2009 19:47 Rubrik: Pokerbutiken.se |
|
 |
Har märkt att spela poker försöker öka intresse för pokerbutiken.se (med tanke på vinsterna i SP.Mania och No-Limit Onsdag).
Frågan jag ställer mig, har Ni stängt ner er egen pokershop...som f.ö är hur många gånger bättre som helst..
//Macess (Som just surfade in på pokerbutiken.se och tyckte det var ett ganska magert sortiment...om man inte vill ha kortlekar eller markerset). _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Fre Jan 30, 2009 12:03 Rubrik: |
|
 |
Nej, vi har inte stängt ner shoppen på spelapoker.se. Vi tog däremot över pokerbutiken.se i slutet av förra året och kommer att lägga över det mesta av sortimentet som finns i spelapoker.se till pokerbutiken.se.
Målet är att skapa en butiken där ni hittar allt ni behöver inom poker istället för att det är som nu, böcker och DVD, och kortlekar hos spelapoker.se men ska ni ha annat får ni leta vidare (vilket vi inte vill att ni ska behöva).
Efter att ha haft 1000 kr till vinnaren i shoppen och saker från pokerrummen hela förra året tyckte jag det vore roligt med någon ändring i prislistan. Jag tror att vissa har hela uppsättningar av kläder från pokerrummen nu
Naturligtvis fixar vi så att om ni vinner i leaderboarden och vill ha en bok, eller något annat, som finns på spelapoker.se och inte på pokerbutiken.se så är det hel ok att använda sina prispengar i spelapoker.se's shop.
Jag hoppas att om ni är intresserade av pokerset, kortlekar, eller tillbehör så tar ni en titt på pokerbutiken.se. Jag tror att den butiken, med det samlade utbudet som den kommer få, kommer att bli ett riktigt intressant alternativ. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Knuppe
|
Skrivet: Ons Mar 31, 2010 17:45 Rubrik: vinst |
|
 |
hei
jeg vann februarligaen på betfair. hvordan får jeg brukt de pengene jeg vann på pokerbutiken? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
freddiv
|
Skrivet: Ons Mar 31, 2010 18:03 Rubrik: Re: vinst |
|
 |
| Knuppe skrev: | hei
jeg vann februarligaen på betfair. hvordan får jeg brukt de pengene jeg vann på pokerbutiken? |
Du lägger en beställning och väljer "Förskottsbetalning" , sen skickar du ett PM till Lobtec och berättar att du beställt varor och då tar han ditt presentkort som betalning _________________ Let the flop be with you! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Knuppe
|
Skrivet: Ons Mar 31, 2010 18:48 Rubrik: |
|
 |
Thanks!
Men når jeg skal bestille kan en bare sende i Sverige. Hva med oss som bor i Norge`? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Apr 11, 2010 12:38 Rubrik: |
|
 |
När har Lobtec eller en annan vägarna förbi Stockholm?
Har 1000kr tillgodo men är alldeles för ekonomisk för att betala porto för en korttblandare och två pokerdukar... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Jun 26, 2011 18:10 Rubrik: |
|
 |
Återupplivar tråden.
Nu har jag ett par problem, nämligen först och främst vill morsan & co inte betala mer än €2 för pissiga pappkortlekar, jag har runt 4000kr tillgodo men vill ha korleken levererade till Finland. Försökte beställa från Clas Ohlson och de ville ta 295kr i porto men hoppas SP kan fixa det ett par kronor billigare.
Funderade på 3st 2-pack sådana här: http://www.pokerbutiken.se/copag-100-plastic-epoc-2-pack
eller kanske 6-10 paket lite billigare plastkort som får bönder vilka tycker att t.ex. Viking Lines pisskort i papp är überbra svimma.
Vill gärna ha leverans inom 10 dagar så ett snabbt svar skulle vara trevligt. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Sön Jun 26, 2011 20:51 Rubrik: |
|
 |
Copaqs jumbokort känns rätt prisvärda. Sen är det både för- och nackdel iom vikten.
Några "småkort" ska det definitivt att vara. Jag må vara urusel på att blanda men gubbarna & tanterna här är ännu sämre. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Tor Jun 30, 2011 13:45 Rubrik: |
|
 |
Försökte att skicka in en beställning med följande:
Las Vegas 400
299,00 kr
Copag 100% Plastic EPOC, 2-pack
195,00 kr
Copag Texas Hold'em - Silver Peek - 12 pack (Svart)
799,00 kr
Kortblandare i trä
199,00 kr
Men men men... Blev stop direkt när man bara kunde beställa till mamma Svea.
Vill hemskt gärna få grejerna hit till Finnhelvetet innan jag kilar vidare; kan avstå från pokermarkerna om det blir för mycket meck.
Skickade också ett "supportärende" via hemsidan. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Tor Jun 30, 2011 15:10 Rubrik: |
|
 |
| Det löser vi. Kolla in PM. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tor Jun 30, 2011 15:10 Rubrik: |
|
 |
Går inte att välja nåt annat än Sverige, nej, men skriv "VARKAUS, FINLAND SUOMI" på stad, om jag minns rätt.
Fattar inte varför du måste beställa så mycket åt tanterna, du hade ju bara kunnat ta med dig några Betfair-set åt dem istället.
Edit, några sekunder efter Lob. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Vasabo
|
Skrivet: Sön Feb 26, 2012 14:15 Rubrik: |
|
 |
| Kommer det att komma bordsskivor till pokerbutik? Skulle hellre vilja ha det än dukar. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
andeniglaset
|
Skrivet: Sön Feb 26, 2012 18:46 Rubrik: |
|
 |
| Ta en spånskiva och häfta dit duken. Så har jag gjort och det ser rätt hyfsat ut. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Vasabo
|
Skrivet: Sön Feb 26, 2012 20:20 Rubrik: |
|
 |
| andeniglaset skrev: | | Ta en spånskiva och häfta dit duken. Så har jag gjort och det ser rätt hyfsat ut. |
Jamen om efterfrågan finns så borde ju utbudet också finnas. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|