| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
gdaily

|
Skrivet: Ons Dec 01, 2010 15:58 Rubrik: Paf Poker Challenge |
|
 |
| Citat: |
Paf Poker Challenge 2011 spelas den 20-22 maj på Åland, och vi räknar med att följa upp fjolårets succé med ännu fler spelare och större prispott!
Målet med Paf Poker Challenge 2011 är att skapa den största livepokerturneringen som någonsin spelats på Åland - och du kan säkra din plats genom att kvala hos oss på Paf.
Inköpet är i år 730+70 euro, och vi räknar med över 150 deltagare. Paketen du kan vinna i våra kval är värda 1 300 euro och inkluderar inköp i huvudturneringen, två hotellnätter med frukost, middag, drinkar, ett Paf-kit och respengar.
Kvalen börjar redan nu, då vi tjuvstartar med dagliga kval med inköp från 5,50 dollar och finaler på onsdagar för 320 dollar. Klara finaldagar i december är 1/12, 8/12, 15/12, 22/12 och 29/12.
 |
Lycka till! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Dec 01, 2010 21:13 Rubrik: |
|
 |
| Visst lovade du ett PPC-paket i pris för att vara den spelare som blev allra först utslagen ur PPC-kvalen? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Dec 01, 2010 21:17 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Visst lovade du ett PPC-paket i pris för att vara den spelare som blev allra först utslagen ur PPC-kvalen? |
Jag såg sista handen, du hade inte direkt tur. Vad hände innan den? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Dec 01, 2010 21:21 Rubrik: |
|
 |
Försiktigt/för fegt spelad AA som blev utdragen av hålpipa på rivern (fi's JJ)  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
MCMunken

|
Skrivet: Tor Dec 02, 2010 02:22 Rubrik: |
|
 |
Hej alla
Nu har ju kvalen till PPC kört igång. 2010 blev det ju en skrällseger då jag gick och vann. Jag hoppas att detta skall sporra flera av oss på forumet till att försöka ta sig till Åland i maj. Det skulle vara skoj om vi blev en större "trupp" från SpelaPoker än förra året.
Jag kan lova att Paf kommer att göra allt för att vi skall trivas och den enda nackdelen från förra året är eliminerad då tävlingen är lagd i slutet av maj.
(Det var svinkallt att lugna nerverna med ett bloss på uteplatsen i april förra året...)
Förra året pågick det småtävlingar i pauser, där man kunde vinna t.ex. en plats i PPC-2011 och så fort det fanns utrymme så kördes cash games igång för dom som hade åkt. Jag tror knappast Paf ordnat det sämre 2011...
Jag såg att Paf lagt kvalprogrammet först i tråden och att försöka via frirullen eller "ticket" är ju ett billigt sätt med lite flyt..
Mig kostade det ju 10+1 förra året...
Åter igen hoppas jag att en "hög" från SpelaPoker kommer med och detta året vill vi inte ha något vulkanutbrott från Island som ställer till det för vissa... _________________ MCMunken |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Tor Dec 02, 2010 10:26 Rubrik: |
|
 |
| Citat: | | Nu har ju kvalen till PPC kört igång. 2010 blev det ju en skrällseger då jag gick och vann. Jag hoppas att detta skall sporra flera av oss på forumet till att försöka ta sig till Åland i maj. Det skulle vara skoj om vi blev en större "trupp" från SpelaPoker än förra året. | +1, kommer ni en stor trupp från SpelaPoker så hittar vi på något extra litet skoj till er. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tor Dec 09, 2010 22:04 Rubrik: |
|
 |
| Jag har en Level 6-biljett (Paf's $300+20), men jag kan inte regga i fredagsfinalen med den, trots att den funkar i onsdagskvalen. Nån specialgrej så att nätverks-320or ska kunna användas på fredagarna, nåt fel eller vad? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Fre Dec 10, 2010 01:04 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Jag har en Level 6-biljett (Paf's $300+20), men jag kan inte regga i fredagsfinalen med den, trots att den funkar i onsdagskvalen. Nån specialgrej så att nätverks-320or ska kunna användas på fredagarna, nåt fel eller vad? | Shhhhh... ja det är en turre "av misstag" upplagt för nätverksbiljetter, kommuniceras ingenstans, får se om den startar. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Fre Dec 10, 2010 02:22 Rubrik: |
|
 |
[ ] Nätverks-320 på Paf-kontot.
[x] Nätverks-320 på konkurrerande skin.
[x] Försökt fixa nätverks-320 på Paf.
 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Fre Dec 10, 2010 11:53 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | [ ] Nätverks-320 på Paf-kontot.
[x] Nätverks-320 på konkurrerande skin.
[x] Försökt fixa nätverks-320 på Paf.
 |
Den kommer säkert inte att starta, eftersom 95% av biljetterna förslösades i GSOP-kvalet i går av våra spelare, så du missar nog inget. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|