Jag heter Jens Jadbäck och har haft dagböcker och bloggar rätt länge nu. För er som inte känner till det så hade jag och Ola en dagbok på ett annat pokerforum vilket vi lämnade pga att Svenska Spel tilläts som partner där.
I övrigt bloggar vi i Aftonbladet tillsammans med Erik Rosenberg och Simon "Dybban" Lindell. http://blogg.aftonbladet.se/pokerblogg/
Den bloggen känns dock lite mer tung och seriös så vi kör dagbok här för alla vardagligheter och sådant som kanske helt enkelt inte passar i AB.
Jag jobbar som VIP Manager på NordicBet så har ni några frågor kring sajten eller behöver hjälp med något är det bara att slänga iväg ett PM eller maila mig på jens.jadback@nordicbet.com
Så vad händer just nu då? Tja, Ola tjatade in mig här så jag känner att det blir en lite stressad presentation. Har aldrig riktigt satt mig in i Spelapoker.se trots att jag via jobbet faktiskt har mångårig erfarenhet av att ordna SP Mania turneringar.
Ska ta och kolla runt lite i forat så fort jag får tid. Just nu är jag och flickvännen i full färd med att köpa radhus, blir budgivning i nästa vecka så det upptar en del av min tid nu. Dessutom ska ju hela 2011 planeras på jobbet samtidigt som man får jobba ikapp efter julledigheten. Full rulle med andra ord!
Hoppas det blir många kommentarer i dagboken! Nu kör vi!
_________________ "Hör på nu. I Danmark ber vi inte om ursäkt för att vi har yttrandefrihet." - Anders Fogh Rasmussen
Paf och NordicBet sponsrar ju SpelaPoker Manian nu i vår, med en tävling varannan vecka. Jag får ju inte spela på Paf, och Jens får inte spela på NordicBet, så ingen av oss har chans i sammandraget... Men jag får ju spela på NordicBet, och Jens på Paf - så det är så vi kommer att leka mestadels:-)
Från min gamla dagbok citerar jag målsättningarna inför 2011:
Citat:
Målsättningen för 2011:
* Cashgame online: Enbart om det handlar om att samla "poäng" för att få vara med i satelllter. Tar för mycket tid, som jag i år behöver till annat.