Ska vi medelålders män starta Rebecka Blacks officiella Finsk/Svenska Fanclub
Eftersom den första associationen jag får är de 50-70-åriga män som har som tradition att leta sig till det ni i Sverige väl kallar "nollningar" (kårintagning av nyblivna studenter) för att bevittna mer eller mindre avklädda övningar med mer eller sexuella anspelningar tror jag att jag måste avstå. Detta trots att fancluben naturligtvis endast skulle handla om hennes musik.
Oavsett vilket borde jag väl ändå ha åtminstone en 8-10 år kvar till medelåldern, även om jag börjar ha skrämmande många vuxenpoäng.
Lite foliehatts-tema om Rebecca Black - Friday: är det en slump att megahiten Rebecca Black - Friday kommer ut nästan exakt en månad före pokerns Black Friday? I think not. Fanns det nån låt eller annat som varnade för Tilt's Black Wednesday 29.6?
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... , 18, 19, 20Nästa
Sida 19 av 20
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
För att kunna vara med i våra event, såsom SP Mania, No-Limit Onsdag, Bankroll Builder och mycket mer, behöver du
fylla i din profil med nickname på de olika pokerrummen. Var säker på att få en inbjudan till alla våra
roliga och spännande event!