gdaily sitting in seat 1 with 3360.00
lhbn sitting in seat 2 with 4605.00[Dealer]
mikklur sitting in seat 3 with 3400.00
rugg1 sitting in seat 4 with 2850.00
forrestman sitting in seat 5 with 1720.00
_MCMunken_ sitting in seat 6 with 2600.00
ULoseFish sitting in seat 7 with 4560.00
lazone5 sitting in seat 8 with 6035.00
danne_501 sitting in seat 9 with 2925.00
murmeldyr sitting in seat 10 with 2595.00
mikklur posted the small blind - 50.00
rugg1 posted the big blind - 100.00
** Dealing cards to gdaily: 10c, 10s
forrestman folded
_MCMunken_ raised to 400.00
ULoseFish folded
lazone5 folded
danne_501 folded
murmeldyr folded
gdaily raised to 1600.00
lhbn folded
mikklur folded
rugg1 folded
_MCMunken_ went all-in - 2200.00
gdaily called - 2600.00
gdaily shows: 10c, 10s
_MCMunken_ shows: Jh, Jd
** Dealing the flop: 10d, As, Js
** Dealing the turn: Ks
** Dealing the river: 9s
gdaily shows: 10c, 10s
gdaily wins 5350.00 from the main pot
Sjuk han mellan mig och mr Mac Munk himself... Båda floppar triss, jag får färg. Justice on the river eller nåt.
Ser det ut som att det inte inte är bara jag som behöver ta cykelsemester till Finland/Ryssland/Ukraina... _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith
Jag har fått en kalasmage, det erkänner jag, men den bilden gör inte riktig rättvisa. Använde han vidvinkelobjektiv eller?
Många kommentarer om "vackra Emma" i den tråden. Lite lol att finnar som har så restriktiv invandringspolitik springer byxorna av sig när de får se en mörk skönhet
I den övre ringhörnan har vi Jenna Rose, och i den undre har vi Rebecca Black. Den odiskutabla titelmatchen i musik-tungvikt, nu ska det avgöras en gång för alla, vem som är drottningen av amerikansk skitmusik.
Så här går tävlingen till: Lyssna på båda låtarna. Notera tiden när ni inte längre står ut, detta avgör: Vem är sämst?
Jag kommer inte riktigt ihåg vem som vann din utmaning, kanske blev lika?
I alla fall så ramlade jag över följande nya stjänskott och tänkte direkt på dig. Tror fan hon slår både Jenna och Rebecca ordentligt. Självdistansen lämnar vi hemma under sängen också.
Hahahaha, mellan-rap grejjen är ju helt underbar också. Samt valet av inspelningsplats, ser ut att vara en kvarterskrog i Hammarby Sjöstad eller liknande.
Det måste vara en plojvideo, for Gods sake please say so!
Skrivet: Mån Jul 11, 2011 17:25 Rubrik:
Vill du åka till Finland och plocka jordgubbar?
Den enda anledningen att jag orkade tortyren som både morsan och farsan utsatte mig för (båda är sadister och masokister såklart) var att det helt plötsligt dök upp ca 30 unga och snygga rysskor; annars hade jag lagt av efter en halvtimmme...
Note to alla andra: Det finns en liten mängd nikotindoppade finska jordgubbar i cirkulation, mest pga mig. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith
Mmmh... Såklart får inte gryt-Ola någon arbetstillstånd tack vare sin enorma hat mot finnar men tvivlar på att någon annan har det heller. ;-}
Sen är det ca 30 rysskor & 5 ryssgubbar så tvivlar om att det skulle bli någon bråk, bara å säga att man har rum/motel/hotell i närheten så har man 10-15 stycken fastklistrade på sig.
Tur att det regnat som fan idag så slipper jag åka till eländet, skulle bli aldeless för många blöta rysskor att se på annars...
Ska också kolla om jag kan ta lönerna till mig, farsan & morsan genom mitt företag; tror att mera ingående moms behövs. Måste dock kolla hur det är med bärplockning, kanske är samma system som i Sverige där en "artist" jobbar skattefritt. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith
7pm, almost sleeping in the evening
Gotta be fresh, gotta play some pokers
Gotta have my coke, gotta have my pee-bottle
Seein’ everything, the time is goin’
Tickin’ on and on, everybody’s rushin’
Gotta sit down by the computer
Gotta catch some cards, I bust my friends (My friends)
Kickin’ ass in the first tournament
Sittin’ cool in the second tournament
Rushin' in the third tournament
Which tourney will I win?
It’s Tuesday, Tuesday
Gotta play some poker on Tuesday
Everybody’s lookin’ forward to the Tuesday, Tuesday
Tuesday, Tuesday
Gettin’ down on Tuesday
Everybody’s lookin’ forward to the Tuesday Triathlon
Apropå finnar vs. skåningar; den svenska armén som skapade Storsverige, inklusive Danmarks östra delar, bestod ju till stor del av finska soldater. Finns det nåt speciellt hat mot finnar bland snapphanar p.g.a. detta?
Citat:
200 Hakkapeliitta were also part of the army which King Karl X Gustav of Sweden led across two ice-frozen Danish straits in the winter of 1658, which enabled him to conquer Skåneland from Denmark in the Treaty of Roskilde.
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20Nästa
Sida 18 av 20
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
För att kunna vara med i våra event, såsom SP Mania, No-Limit Onsdag, Bankroll Builder och mycket mer, behöver du
fylla i din profil med nickname på de olika pokerrummen. Var säker på att få en inbjudan till alla våra
roliga och spännande event!