| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
spammupp
|
Skrivet: Lör Sep 25, 2010 20:52 Rubrik: nya och bra pokersajter som ägs av svenskar |
|
 |
**** är ett svenskägd sajt som är gjort av spelare som saknat det lilla extra. ***** vill kommbinera online spel med live spel och satsar stort på att skicka så många som möjligt till live turneringar. Ha nära kontakt med spelarna och ge dem de verktyg som krävs för att bli en vinnande spelare.
/** Tog bort lite spam / Lobtec **/ _________________ jobbar för en av det mest växande sidorna, med grymma promotion som rakebake 30% upp till 45% vip-deal, 100% insättnings bonus upp till 5000 € och olika stora rake race varje månad för både stor och små spelare. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Lör Sep 25, 2010 22:23 Rubrik: |
|
 |
Tack så mycket för ditt spammande. Speciellt intresserad av är jag vad du tänker baka med vår rake, i din så kallade rakebake.
Det tyder också på väldigt stor respekt för forumägarna, och i förlängningen på oss användare, att snabbt och villigt dela med dig av detta fantastiska erbjudande, som man nog inte kan få på någon annan sajt i Entractionnätverket. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Lör Sep 25, 2010 22:33 Rubrik: Re: nya och bra pokersajter som ägs av svenskar |
|
 |
| lightbet skrev: | www.*******.com är ett svenskägd sajt som är gjort av spelare som saknat det lilla extra. Lightbet vill kommbinera online spel med live spel och satsar stort på att skicka så många som möjligt till live turneringar. Ha nära kontakt med spelarna och ge dem de verktyg som krävs för att bli en vinnande spelare. |
Ska det bli nån liga för forumet med massa addade pengar? Det skulle vara kul om ni satte upp en liga med 32-draw, telesina, americana, 5-korts omaha. €5 med €1000 added plus vinster till topp 3 i månadsrankingen. Torsdagar och måndagar är lediga tror jag.
Fixar du nåt liknande så visar du nåt extra och inte bara det som är lika för alla Entraction-skinn och då är väl ditt spammande förlåtet.  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Lör Sep 25, 2010 22:43 Rubrik: |
|
 |
| Citat: | | Det tyder också på väldigt stor respekt för forumägarna |
Men det är väl klart att han har en deal med Spela Poker annars skulle han väl inte gjort inläggen?  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Lör Sep 25, 2010 23:02 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | | Speciellt intresserad av är jag vad du tänker baka med vår rake, i din så kallade rakebake. |
Som jag undrade i en annan spamtråd av samma spammare:
| SP_Mike skrev: | | Vad är rakebake? Rake som man måste grädda själv, eller? |
Detta pokerrum verkar köra på helt nya koncept (från ännu en spamtråd):
| spamfitta skrev: | | ...Det som gör vårat pokerrum så bra är att vi har verktygen för att lyckas. Vi har bra rackeback och bra insättningsbonusar samt att vi har stora raceraces varje månad. | Ska du lyckas sälja in ditt koncept måste du dock förklara vad rackeback är för något samt på vilket den är bättre än konkurrenternas backar. Rakerace är ju något ganska gammalt nu för tiden, att racea i race låter som ett nytt spännande koncept för hardcore-grinders.
Lobtec, hoppas du inte tar bort hela tråden, bara spammet, this thread has potential. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Luke2
|
Skrivet: Sön Sep 26, 2010 00:38 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | | http://www.youtube.com/watch?v=7BficTMAufk |
Om deras rakebake-erbjudande är lika bra som den här låten måste man ju testa det... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Sep 26, 2010 10:27 Rubrik: Re: nya och bra pokersajter som ägs av svenskar |
|
 |
| Greenbay skrev: |
Ska det bli nån liga för forumet med massa addade pengar? Det skulle vara kul om ni satte upp en liga med 32-draw, telesina, americana, 5-korts omaha. €5 med €1000 added plus vinster till topp 3 i månadsrankingen. Torsdagar och måndagar är lediga tror jag.
Fixar du nåt liknande så visar du nåt extra och inte bara det som är lika för alla Entraction-skinn och då är väl ditt spammande förlåtet.  |
Såna saker är ju alltid trevliga och vi försöker ju få till sånt. Däremot så har jag mycket svårt för att detta pokerrummet kommer att få anordna något liknande då jag är oerhört allergisk mot spam som denna användare/pokerrum har använt sig av. Som tur är har jag min mediciner som heter "Ta bort" och "Editera". De brukar hjälpa ganska snabbt. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Sep 26, 2010 10:28 Rubrik: |
|
 |
| Greenbay skrev: | | Citat: | | Det tyder också på väldigt stor respekt för forumägarna |
Men det är väl klart att han har en deal med Spela Poker annars skulle han väl inte gjort inläggen?  |
En del personer funkar ju inte riktigt så Om de hade fått klartecken så hade de inte heller postat massa olika poster med samma innehåll. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Sön Sep 26, 2010 13:36 Rubrik: |
|
 |
| Sajtnamnet står i Greenbays första inlägg fortfarande. |
|
| Till överst på sidan |