PokerStars gör som bekant program av finalborden av en del av sina turneringar, Million, SCOOP och WCOOP nu. Brukar va sevärt och lärorikt, ska just kolla finalbordet med Backdoorovic, en av Sveriges mest kända spelare (google is your friend).
Skrivet: Sön Okt 02, 2011 23:43 Rubrik:
Gör den att du springer bra också? Tycker att du verkar sitta och häcka med fina stackar på en massa finalbord ikväll _________________ Infensus et Cogitatio
I Sverige ökar misstankarna om att det förekom läckor inför offentliggörandet av Nobelpriset i litteratur.
På torsdagseftermiddagen meddelade Svenska Akademien att årets pris går till poeten Tomas Tranströmer. Men redan på förmiddagen hade det spelats ovanligt mycket på just Tranströmer, enligt spelbolagen Ladbrokes och Unibet.
Vid Ladbrokes säger man att oddsen för Tranströmer rasade på ett sätt som de aldrig har gjort förr.
Riksenheten mot korruption ska undersöka uppgifterna. Om brott kan misstänkas, kan åklagaren fatta beslut om att inleda en förundersökning.
Inom Svenska Akademien säger både ständige sekreteraren Peter Englund och ledamoten Per Wästberg att de inte tror på en läcka.
Upplever att OnGame (paf) inte alltid är så stabilt. Vi känner ju alla till historiska problemen allt för väl, och ibland disconnectar programmet några tiotals sekunder för att förhoppningsvis återkoppla igen. Idag var jag i HU, men tyvärr lyckades det inte återkoppla i tid, blev tvungen att starta om och blev bortblindad. Nog för att man har fått utnyttja andras bortblindning ett antal gånger, men jävligt surt mtp priserna,,, FML
Skrivet: Lör Okt 22, 2011 09:48 Rubrik:
Urk!
Tiltade först att jag glömde kvar en liten plupp till min laddare till barbaren (ej original, Clas Ohlson-scheisse). Sen fick jag en "takiainen" som inte orkade knata i samma takt med mig och skulle stanna på varenda fik.
Sen mitt stategiska val att ta bordet med (ifs en jäkligt snygg mamma) på RAX blev ok på det viset att inga anda kom dit men ungarna fattade till slut att det är ok att försöka slå ihjäl mig med sina ballonger...
Nu ska jag försöka komma iland med 2 ton bagage och klonka lite på V75. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith
Skrivet: Mån Nov 07, 2011 23:13 Rubrik:
Har du några tips om hur man hanterar 200st pilska "teekkari-tjejer" / fulla finska tjejer?
Råkade ta resa till Helsingfors med 1500 studenter ombord och orkar inte med alla...
Kommer kanske dessutom få en "takiainen" med mig eftersom hon också ska till Karis och numera vet var min brevlåda bor i. Ska se till att bjuda henne på något eftersom hon inte än har passerat 3%.-gränsen...
Och så lite poker: Allting går åt helvete som vanligt, ljusen i cykeln pekar åt himmeln och nya schysta kostar mer än inköpet till tisdagsturneringarna.
Livet är helvete, sen dör man har jag hört någon säga. _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith
Hans reaktion ska enligt hans egna uppgifter ha sin förklaring i att han uppfattade det som att han blev antastad av en man, vilket honom att känna sig trängd samtidigt som känslor kopplade till en tidigare incident väcktes inom honom. Han kände då ilska och ett "djävulskt" hat."
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13Nästa
Sida 10 av 13
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
För att kunna vara med i våra event, såsom SP Mania, No-Limit Onsdag, Bankroll Builder och mycket mer, behöver du
fylla i din profil med nickname på de olika pokerrummen. Var säker på att få en inbjudan till alla våra
roliga och spännande event!