| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Freddeman Back-To-Back No-Limit Winner
|
Skrivet: Tis Jun 08, 2010 08:22 Rubrik: Liveturnering |
|
 |
| Jag ska försöka kvala in till en liveturnering, så jag vill gärna ha tips på någon trevlig turnering. Vet ni om något kval med bra övervärde så får ni gärna hojta till också. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Tis Jun 08, 2010 15:59 Rubrik: |
|
 |
| Utan att tala i egen sak (det finns massor med sajter som kör satelliter till denna turnering) så säger jag bara två bokstäver: SM! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|
Skrivet: Tis Jun 08, 2010 19:13 Rubrik: |
|
 |
| Är det några sajter som har börjat sina kval till SM? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
freddiv
|
Skrivet: Tis Jun 08, 2010 19:19 Rubrik: |
|
 |
| Freddeman skrev: | | Är det några sajter som har börjat sina kval till SM? |
Betway, Paf drar igång nästa vecka har jag för mig. _________________ Let the flop be with you! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Tis Jun 08, 2010 22:52 Rubrik: |
|
 |
| Betway har redan börjat med satelliter till slutkvalet. Tror deras första final inte varit än däremot men inte säker. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Jun 16, 2010 17:14 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | | Utan att tala i egen sak (det finns massor med sajter som kör satelliter till denna turnering) så säger jag bara två bokstäver: SM! |
Nu är det däremot dags att tala i egen sak
Poker-SM med Paf
| Citat: |
Svensk mästare i Poker, det låter inte så dumt va? Vi har arrangerat pokerkryssningar och PPC för att förbereda dig för detta. Det är dags för en Pafspelare att plocka hem bucklan 2010.
Poker-SM (Svenska mästerskapen i Poker) spelas på Malta den 29 september - 3 Oktober och du har nu chansen att följa med Paf på ett äventyr. Du har inte bara chansen att bli svensk mästare i Texas Hold'em, du får dessutom en fantastisk pokerupplevelse tillsammans med Paf Poker Team som består av nästan 20 personer detta SM. Vi har satt ihop ett paket bestående av inköp i SM, hotel 4 nätter, välkomstfest och respengar till ett totalt värde av €2000 och vi ger dig inte mindre än 7 chanser att vinna ett paket denna sommar.
Kvala med Paf
Under perioden 16 Juni - 3 September har vi massor av kval med varierande inköp och du kan kvala dig genom alla steg dagligen (alla utom onlinefinalen som spelas var 14:e dag ungefär). Det innebär att du dagligen kan välja mellan 5 gratisturneringar (varje hel timma 17-21) som betalar ut biljetter till första ($5,50) och andra ($33) stegen av kvalet. Alla kvalen betalar ut biljetter till nästa steg och de spelas alltså dagligen mellan 17:00 och 21:50 i Paf Spade Poker. Se turneringsschemat här nedan för en snabb överblick på vilka tider som varje kval spelas.
OBS! Denna kampanj är endast öppen för svenska spelare. Svensk spelare är man om man är Svensk medborgare bosatt i Sverige eller utomlands (svenskt personnummer krävs) eller folkbokförd (mantalsskriven) i Sverige. Spelaren ska kunna bevisa något av dessa krav genom personnummer eller intyg av Skattemyndigheten (folkbokföringen). Om en spelare som ej är svensk vinner ett paket så delas paketet istället ut till senast utslagen svensk spelare.
Så snart vi bekräftat med dig att du kan åka så betalar vi ut €400 till ditt Paf-konto som du sedan använder för att boka resa T/R. De pengar du får över vid resebokning behåller du självklart själv. Hotel behöver du inte bry dig om då vi har bokat ett dubbelrum för dig på Hotel Corinthia på Malta den 29 Sept - 3 okt (onsdag-söndag). Hela Paf Poker Team bor på samma ställe och vi kommer därifrån ordna transport och utflykter under resan.
Magdas Damlag
Eftersom vår sponsrade spelare Magda är trött på att spela turneringar med endast karlar startar hon och Paf ett Damlag i SM. Mellan den 16 juni tom den 1 september kan du som är tjej, genom att spela Magdas Goodiebag på onsdagar, vinna en mycket exklusiv plats i Magdas Damlag till ett totalt värde av ca 2000 euro.
Minst 7 kvinnor/tjejer/tanter kommer att ingå i laget och via Magdas Goodiebag finns 3 platser att knipa. De övriga platserna i laget går till än så länge hemliga gästspelare!
|
Mer om hela kampanjen hittar du här: http://secure.paf.com/Page.event?page=pokersm&locale=sv_SE där du också kan följa vilka spelare som kvalar in varje vecka! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
lazone
|
Skrivet: Ons Jun 23, 2010 22:16 Rubrik: liveturnering |
|
 |
lyckades kvala in till 320$ finalen till poker sm nu i kväll.
började på 33$ kvalet i går som jag vann sen körde jag 108$ dagfinalen i går och kom tvåa.det gav en ny biljett till dagfinalen.den vann jag nu som sagt. kanske inte så svårt det var bara 3 spelare med i dagfinalen i kväll.i gårdagens dagfinal var det 5 spelare.
funderar på om jag ska spela nu på söndag eller vänta.kanske bäst att köra nu i början av kvalen. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
sabenja
|
Skrivet: Ons Jun 23, 2010 23:39 Rubrik: magdas |
|
 |
| Håller tummarna !!!! Själv tycker jag att det är riktigt kul att vara med i Magdas goodiebag, tyvärr så kan jag inte påstå att det går lika bra som Lazone, men fram tills september....... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Ons Jun 23, 2010 23:58 Rubrik: |
|
 |
| Lycka till Lazone. Har själv en 33$-biljett och två 5,50$ hitills. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
lazone
|
Skrivet: Tor Jun 24, 2010 18:51 Rubrik: liveturnering |
|
 |
tack så mycket.
ni har ju tid på er.
jag spelar finalen 11 juli i stället för på söndag.
glömde bort att bajen spelar då. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Jul 14, 2010 11:40 Rubrik: |
|
 |
Vi har snickrat om schemat lite enligt nedanstående bild. Förhoppningsvis gör de färre kvalen att folk samlar sig till dessa. Förbannade fotbolls-VM, förbannade solsken - regn och rusk ska det vara för oss pokersajter!
Skämt åsido, vi uppskattar alla kommentarer från våra kunder. Det är bra med kritik, både positiv och negativ, så vi kan ändra oss. Vi försöker lyssna på våra kunder. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
färjestad795
|
Skrivet: Ons Jul 14, 2010 20:13 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | Vi har snickrat om schemat lite enligt nedanstående bild. Förhoppningsvis gör de färre kvalen att folk samlar sig till dessa. Förbannade fotbolls-VM, förbannade solsken - regn och rusk ska det vara för oss pokersajter!
Skämt åsido, vi uppskattar alla kommentarer från våra kunder. Det är bra med kritik, både positiv och negativ, så vi kan ändra oss. Vi försöker lyssna på våra kunder. |
jag hittar inte freerollarna på spade poker har tryckt på alla turneringarna och titta på tiderna men finns ju inte |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Tor Jul 15, 2010 07:36 Rubrik: |
|
 |
Jo då. De dyker upp i klienten ungefär en timme före start.
| Kod: | Tid(CET) Namn Prispott Information Dag
17:00 Play Among Friends Freeroll $27,50 i biljetter till Play Among Friends Freezeout Daily
18:00 Play Among Friends Freeroll $27,50 i biljetter till Play Among Friends Freezeout Daily
19:00 Play Among Friends Freeroll $105 i biljetter till Play Among Friends Freezeout Daily
20:00 Play Among Friends Omaha Freeroll $55 i biljetter till Play Among Friends Omaha, Freezeout Daily
21:00 Play Among Friends Freeroll 1 Prize $33 biljett till Play Among Friends level 4 Winner takes it all, Freezeout Daily
|
|
|
| Till överst på sidan |
|
|
|
Skrivet: Mån Jun 27, 2011 17:33 Rubrik: |
|
 |
| Kom på att jag hade startat denna tråden. 1 år senare kom jag ju faktiskt iväg på en live-turnering. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Mån Jun 27, 2011 20:31 Rubrik: |
|
 |
| Och fler ska det bli? |
|
| Till överst på sidan |