| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Fre Dec 31, 2010 16:46 Rubrik: Gott nytt år! |
|
 |
Gott nytt år önskar vi på spelapoker.se!
Jag hoppas att ni får ett bra nyår och att 2011 kommer att bli ett riktigt bra år.
Nästa år kommer vi att fortsätta försöka ge er besökare massa bra turneringar, nyheter och erbjudanden. Det kommer bli en del nyheter, tex kommer SP Mania att gå ner till att spelas på 2 olika rum, Paf och Nordicbet. Vi kommer fortfarande att köra varje söndag kl 20 men med skillnaden att det blir $750 extra i potten och att inköpet sänks till $5. Jag vet att en del blir besvikna på att vi inte kan hålla uppe $1500 per söndag men som det ser ut är det svårare och svårare att hålla de priserna. Vi hoppas att vi kan fylla ut med många andra intressanta turneringar.
Som vanligt älskar vi när ni kommer med åsikter, både negativa och positiva, och jag hoppas att ni fortsätter kommer med ideer.
Jag slutar som jag börjar med att önska er ett riktigt Gott Nytt År! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cold-plays

|
Skrivet: Fre Dec 31, 2010 21:53 Rubrik: |
|
 |
| Tack för i år och ser i fram emot nästa års turneringar! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
donkey

|
Skrivet: Fre Dec 31, 2010 23:49 Rubrik: |
|
 |
veldig synd at det blir mindre added i manian i 2011
men godt nyttår alle sammen  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
behrendtz
|
Skrivet: Lör Jan 01, 2011 10:55 Rubrik: 2011 |
|
 |
| Vill tacka för året som varit Lobtec, som vanligt gör ni ett fantatiskt jobb som håller igång sidan och fixar poker hus och turneringar vecka ut och vecka in. Att tiderna är som dom är får man leva med, man ska vara tacksam för att ni fixar detta så manian får leva vidare. Pokermanian är i eget tycke veckans höjdpunkt pokermässigt, med tjat o tugg i chatten, månadsrapporter och förhoppningsvis in slant på rullen. Önskar dig ett framgångsrikt poker år// Behrendtz |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Lör Jan 01, 2011 13:45 Rubrik: Re: Gott nytt år! |
|
 |
| Lobtec skrev: | Gott nytt år önskar vi på spelapoker.se!
Jag hoppas att ni får ett bra nyår och att 2011 kommer att bli ett riktigt bra år.
Nästa år kommer vi att fortsätta försöka ge er besökare massa bra turneringar, nyheter och erbjudanden. Det kommer bli en del nyheter, tex kommer SP Mania att gå ner till att spelas på 2 olika rum, Paf och Nordicbet. Vi kommer fortfarande att köra varje söndag kl 20 men med skillnaden att det blir $750 extra i potten och att inköpet sänks till $5. Jag vet att en del blir besvikna på att vi inte kan hålla uppe $1500 per söndag men som det ser ut är det svårare och svårare att hålla de priserna. Vi hoppas att vi kan fylla ut med många andra intressanta turneringar.
Som vanligt älskar vi när ni kommer med åsikter, både negativa och positiva, och jag hoppas att ni fortsätter kommer med ideer.
Jag slutar som jag börjar med att önska er ett riktigt Gott Nytt År! |
Tycker faktiskt det låter riktigt bra. Spelar gärna på både Nordic och PAF.
Gott Nytt år själv, Lobtec! //Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Lör Jan 01, 2011 15:22 Rubrik: |
|
 |
| NLO då? fortsätter på Betfair som förr? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Lör Jan 01, 2011 19:48 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | NLO då? fortsätter på Betfair som förr? |
Japp. Betfair fortsätter som värd för No-Limit Onsdag nästa halvår också. Vi fortsätter med $5 i inköp och $500 extra i månadsfinalerna. Vi kommer också se över priserna för leaderboarden så att ni inte vinner för mycket av tex en hoodie. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Lör Jan 01, 2011 21:10 Rubrik: |
|
 |
| Undrar bara om det finns någon möjlighet att det blir en Challenge serie i år. Hade hoppats att det skulle ha varit en redan förra året, men tyvärr. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|