| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
gdaily

|
Skrivet: Fre Jan 13, 2012 11:39 Rubrik: |
|
 |
Får får vi, problemet är att vi kanske inte vill ( Vi ansökte ju inte om någon dansk spellicens, så numera accepterar vi inte danska spelare hos oss längre. Vi diskuterar just nu om vi ska köra något kval eller ej, stora problemet är att det skulle krocka lite med PPC-spurten. Vi får se, tar väl beslut nästa vecka.
| Citat: | Hej Ola!
Nog kör ni väl Goldrush i år igen? Min favoritturnering... |
Confirmative, bigger and better. Startar 1 feb, give or take nån dag. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Feb 01, 2012 20:15 Rubrik: |
|
 |
| Ny bonus till Spade, pls! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Tor Feb 02, 2012 11:22 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | | Ny bonus till Spade, pls! |
Till skillnad frön övriga konkurrenter så följer vi nätverksreglena till punkt och pricka, så inte just nu, nej... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Tor Feb 02, 2012 17:30 Rubrik: |
|
 |
Tolkar texten i bilden som att PAF behöver åtminstone en finskspråkig kotrrekturläsare... (SP_Mike översätter som vanligt)
 _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tor Feb 02, 2012 19:11 Rubrik: |
|
 |
| hajmat skrev: | | Tolkar texten i bilden som att PAF behöver åtminstone en finskspråkig kotrrekturläsare... (SP_Mike översätter som vanligt) | inget annat än att (jag tror) det borde vara "lippusi".
Var visst -40 i Kuusamo imorse, tror nästan jag tar på mig en långärmad tröja till morgonkaffet imorgon:
 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Fre Feb 03, 2012 09:00 Rubrik: |
|
 |
Får PAF-anställda gratis LSD i obegränsade mängder?
| Citat: | $108 bubble insurance
Det finns inte längre någon anledning att spela löst och försiktigt på bubblan. Om du blir utslagen på bubblan (platsen precis utanför pengarna) i någon av de 18 GSOP online-eventen så kommer vi att sätta in en $108 Paf Live event ticket på ditt konto. |
Eller det kanske finns någon mycket djupare och ondare plan bakom ovanstående text? ;-} _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Fre Feb 03, 2012 15:41 Rubrik: |
|
 |
Förstår inte... Vi tänkte först skriva "tight och försiktigt" men våra spelare spelar ju inte tight... om det nu var det du menade  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Fre Feb 03, 2012 20:08 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | Förstår inte... Vi tänkte först skriva "tight och försiktigt" men våra spelare spelar ju inte tight... om det nu var det du menade  |
Ehh... Känns som rätt eller ngt på ett ungefär.
Löst och försiktigt verkade vara dagens tema för mina motspelare med. Var redan lagom tacksamt med 2 okända och med min i tönttermer 90%+ VPIP + finsk öl för att värdesatsa? med 8 hög fungerade så är det tömning av ölförrådet som gäller tills både morsan och farsan har gulat (orka gå 2 kilometer till affären när det finns cigg & dricka 5 meter ifrån..).
Dagens andra korrekturläsning:
| Citat: | GAME OVER yfb
Du kom som förstegris och vann $200 (300-100) i låtsaspengar i PAFs biljettsystem. Hoppas att låtsasguldpengarna glädjer dig eftersom du har ca 15% chans att ta dig vidare med biljetten. |
_________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Fre Feb 03, 2012 23:19 Rubrik: |
|
 |
| "voitit". Är det inte samma översättningar som används på alla skins? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Vasabo
|
Skrivet: Ons Feb 22, 2012 11:51 Rubrik: |
|
 |
| gdaily skrev: | | SP_Mike skrev: | | Ny bonus till Spade, pls! |
Till skillnad frön övriga konkurrenter så följer vi nätverksreglena till punkt och pricka, så inte just nu, nej... |
Vad är det för regler som gäller, finns dessa offentligt någonstans? Skulle gärna hålla mig mest till Paf men vad gör man när andra bolag slänger bonusar efter en. Det är ju ändå exakt samma spelare man spelar mot och exakt samma turrar...
Personligen skulle jag vilja att man sänkte raken för alla och skippade bonusar och rakeback. Som det nu är blir det en liten stress för mig att jag måste klara bonusarna jag har. 10% i turneringsavgift är alldeles för dyrt även om det är standard. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Feb 22, 2012 15:10 Rubrik: |
|
 |
| Citat: | | Vad är det för regler som gäller, finns dessa offentligt någonstans? | Finns inga offentliga |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Vasabo
|
Skrivet: Ons Feb 22, 2012 19:11 Rubrik: |
|
 |
| Men det är alltså så att man får inte erbjuda bonusar hur ofta som helst? Känns det inte bittert att följa reglerna om ingen annan gör det? Uppenbarligen bryr sig Ongmane inte särskilt mycket... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 00:39 Rubrik: |
|
 |
Tänkte framföra lite önskemål på turrar jag skulle vilja se framöver:
33$ freezeout till en 320$ biljett.
5$ eller 10$ rebuy till en 320$ biljett..
Vidare: ovanstående turrar får gärna vara djupstackade (i alla fall den första)..och absolut INTE turbo.
Sedan (men detta har jag klagat på tidigare)..vad gäller Era lojalitets turrar så gillar jag inte prispoolerna..ex: körde en 33$ Omaha turre, där man kunde vinna en 108$ biljett.
Vi blev fyra startande, prispoolen blev: 1:a 1st 108$ biljett
2-3:a 1st 5.50$ biljett
4:e 1$ (ingen biljett ???)
Jag hade hellre sett 1:a 108$, 2:a 12$.
Samma problem har Ni för Era sit'n go..vilket gör att jag sällan spelar dem. Jag hittar inget värde i att 6 av 10 får prispengar (varav 5/10 får tillbaks insatsen).
Ha de//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Vasabo
|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 09:22 Rubrik: |
|
 |
| Macess skrev: | ..vad gäller Era lojalitets turrar så gillar jag inte prispoolerna..ex: körde en 33$ Omaha turre, där man kunde vinna en 108$ biljett.
Vi blev fyra startande, prispoolen blev: 1:a 1st 108$ biljett
2-3:a 1st 5.50$ biljett
4:e 1$ (ingen biljett ???)
Jag hade hellre sett 1:a 108$, 2:a 12$.
Samma problem har Ni för Era sit'n go..vilket gör att jag sällan spelar dem. Jag hittar inget värde i att 6 av 10 får prispengar (varav 5/10 får tillbaks insatsen).
Ha de//Macess |
Håller helt med. Det känns helt onöidgt att det är så många priser. Toppa istället så att max tre får priser. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 12:24 Rubrik: |
|
 |
| Ja, fast i så fall kunde vi lika gärna lägga ner allt vad kval heter. Vi har löst det som att prispoolen delas ut i biljetter, inte i cash. Annars skulel spelarna sluta spela för sina biljetter när det ramlat in $12 kontanter, och vi skulle inte kvala in så många spelare till våra liveevent. Se dessa som schemalagda Steps-turneringar så att säga. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|