| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
tuvis
|
Skrivet: Sön Apr 25, 2010 20:02 Rubrik: Dagbok tuvis brb3 |
|
 |
Då är vi snart igång! Lycka till alla! (Jag kommer säkert var en av dom där som bustar ut ganska snart ). V.H! Tuvis |
|
| Till överst på sidan |
|
|
tuvis
|
Skrivet: Mån Apr 26, 2010 06:36 Rubrik: |
|
 |
Så var vi igång! Ligger nu på 127.99 euro. Puh! Började riktigt dåligt men hade lite flyt sen och lyckades komma tillbaka.
Tycker sitngo utbudet är lite dåligt dock. Hade helst spelat tio stolars sitngo, inte turbo, med inköp 10 - 30 euro. Ja, ni hör ju... Jag ligger alldeles för högt vad gäller inköp och riskerar busta väldigt snabbt... men det är ju sååå tråkigt att spela 2 euro sitngo.... .
bb3trollung/tuvis |
|
| Till överst på sidan |
|
|
tuvis
|
Skrivet: Mån Apr 26, 2010 16:06 Rubrik: |
|
 |
Ledig idag. Skönt. Så jag återvände en stund till borden. Förlorade först 30 euro på cashgame... inte smart. Så vände mig mot turneringsborden istället. 5euro buyin 1000 euro turbo lunch lät lagom opretantiös. Hade otroligt flyt på första handen när jag r med 77, blev rr preflop men ej så mkt så jag callade. Flop 56q. Också tänkte jag att va fan, första handen, turbo, lågt inköp, lika bra att köra även om jag åker ut. Så jag gick all in i fp och blev självklart callad med qq. Hemskt illa spelat. Och ovanpå det så träffar jag runner runner stege. Otroligt. Sen så spelade jag tight och byggde upp en hyfsad stack. När vi började närma oss itm dock så började jag fegspela, var iofs helt carddead oxå, och blindsen tog mer än halv min stack. Så får jag qk s i utg men precis på bubblan, varpå jag kastar. En hand som om jag hade spelat hade tripplat min stack. Handen därpå får jag qk s igen. Då är vi itm och jag är shortstack så rr all in prelfop mot en limpar i utg. AK. Och jag är ute. Inte så smart, men jag hade inte så mycket spelrum kvar. Slutade på 29 plats men några få ynka euros vinst.
Spelade en till turnering. Nästan samtidig. 10 euro bounty som startade halvtre. Var segt första halvtimmen inte en hand, men sen träffade jag triss med 33 och triss med 88 och var med i spelet igen. Slutade på 6 plats efter att en aggro r preflop med qq.. hrm.. och jag rr all in prelfop med 99. QQ vann dock inte, för efter mig satt en tredje spelare, oxå aggro som bestämmer sig för att rrr all in prelfpo med a6 s... och träffar färgen. Var inte mer än rätt dock att jag åkte ut här.
Summa sumarum; typ 33 euro plus. Så jag har väl ungerfär 160 euro nu. Det är lite lagg med vinstutbetalningarna på Redbet. Bountysen betalar dom ut direkt, men turneringsvinsten håller dom på tills hela turneringen är avslutat. Så jag får väl var nöjd.. hrm.. jag fick åtminstone tillbaka mina 30 euro som jag förlorade på cashborden. Men jag vill ju vinna en turnering!!!
Hoppas det går skitdåligt för er allihopa!!!
VH bb3trollung/tuvis |
|
| Till överst på sidan |
|
|
tuvis
|
Skrivet: Tis Apr 27, 2010 01:05 Rubrik: |
|
 |
Man ska aldrig önska andra olycka . Då går det som det går. Tänkte bara meddela att jag är bust (((((((. Väntar på påfyllning. Lycka till alla!
VH Tuvis |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tis Apr 27, 2010 01:42 Rubrik: |
|
 |
| Get rich or gula tryin' |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Raffen
|
Skrivet: Tis Apr 27, 2010 08:37 Rubrik: |
|
 |
Hoppsan, det gick fort..?
Vad lirade du när du busta? Cash?
Bättre lycka med dina 50 friska på söndag då  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
tuvis
|
Skrivet: Ons Apr 28, 2010 22:40 Rubrik: |
|
 |
Jag lirade turneringar och cash och det mesta . Men ni ska inte räkna ut m ig för jäklar i det vad jag kommer att få dom där 50 att växa snabbt . Eller så bustar jag igen . |
|
| Till överst på sidan |
|
|
tuvis
|
Skrivet: Ons Apr 28, 2010 22:45 Rubrik: |
|
 |
Jo, och sen skulle jag ju kunna skylla på alla otroliga bad beats som jag råkade ut för.... men egentligen så får jag skylla mig själv för att stinker på bankrollmanagement och för att jag spelade uselt!!!
Hoppas det går bättre för er andra, så att jag får lite motstånd när jag kommer tillbaka på måndag! . |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|