| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
slutajobba
|
Skrivet: Tis Jun 03, 2008 16:23 Rubrik: Dagbok - slutajobba |
|
 |
Okej då, gör väl ett försök då, fast man får lite dåliga vibbar efter "bankrollbuilder dagboken" då man gulade
Målsättning: Ha kul och förhoppningsvis plussa lite.
Nivå: Spelar alldeles för högt för rullen men kör NL 25 och testar ibland NL 50. Sit n Go på 5$ och 10$. Oftast försöker jag att billigt kvala in till turneringar med inköp mellan 50$ och 100$. Turneringar är väl allra roligast, men det tar ju sån tid....
Nu vet ni lite om mig. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Ons Jun 04, 2008 10:06 Rubrik: |
|
 |
Backat lite på cash, men spelade en 20000 garanti som jag kvalat in till.
Slaskade bort en del och väldigt ogynsamma floppar gjorde att jag hade 840 kvar. Sitter på sb och blinds 15/30 och plockar upp AA. Alla foldar till knappen som gör 100 och jag ställer in. Tillslut hittar han synen med K10 off. Floppen helt ofarlig, men på turn och river kommer K så han får sin trips. Surt, och man funderar hur de tänker när de synar för över halva sin stack med såna kort.....
Bankrulle för tillfället:
Betsson: 353$
Titan: 98€
Over and out ! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Ons Jun 04, 2008 23:44 Rubrik: |
|
 |
Blev ett kvällspass med cashgame.
Helt ok på ena siten, men upplurad på läktaren på den andra.....
Betsson: 397$
Titan: 74€
Undrar om ni har pokersidor där ni känner att det fan inte funkar och man träffar aldrig ??? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Tor Jun 05, 2008 08:53 Rubrik: |
|
 |
Just nu känns alla sidor omöjliga  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Tor Jun 05, 2008 18:02 Rubrik: |
|
 |
Ja, så känns det ibland....
Vet att mitt största problem ligger i att man blir tiltad när man åker på ett badrun och istället för att gå ner i nivå så kliver man upp en nivå (idioti) för att vinna tillbaks. Kan jag få bort det så ska jag nog kunna sakta bygga på rullen.
Kul att följa er andra på pokerns irrfärder ! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Ons Jun 18, 2008 11:26 Rubrik: |
|
 |
Jag får ursäkta att jag inte skrivit nånting, men har inte blivit sådär jättemycket spelat.
Betsson: 384 $
Titan: 72 €
Är in och läser er andras dagböcker vilket är intressant. Hoppas att kunna lira lite mer efter midsommarhelgen. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Ons Jun 18, 2008 18:57 Rubrik: |
|
 |
| Det jag hatar mest i poker är när man spelar Sit n Go och man får in degen med te x AQ och nån jävla åsnå synar med A6 och träffar med 6:an. Fan vad irriterad man blir, kan ta att man torskar coinflip många på släng, överkort mot ett lågt par, men när dessa går emot en hela tiden blir man vansinnig.......... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Sön Aug 17, 2008 21:45 Rubrik: |
|
 |
Var ett tag sen....
Har legat lågt ett tag med pokern, men spelade Manian ikväll och får åka mot jordens idiotspel som jag ser det.
Hittar AK UTG och höjer till 1000 med blinds på 200/400 och alla lägger utom SB som synar. FLopp K 8 4 och han går allin och jag som har 3000 bakom synar såklart. Han visar A 8 och man känner för en stund att det skulle kunna gå vägen, men naturligtvis så hittar han 2-outaren.....
Enligt mig så gjorde han ett riktigt tomtespel, men kommer undan med det ????
Sådär ja, nu har ni fått läsa lite gnäll åxå  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Fre Aug 20, 2010 16:54 Rubrik: |
|
 |
Precis två år sen sista inlägget, så jag tänkte göra ett försök igen och få ner några rader. Bara det att så fort man skriver nån rad så börjar korten välja fel väg ! Tar tjuren vid hornen och försöker få ner några rader....
Kommer mest att hålla till på Svs och Fulltilt och naturligtvis vara med på nån mania när tid finnes.
Nu blir det livepoker och lite maltdryck ! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Tis Aug 24, 2010 07:59 Rubrik: |
|
 |
| Lyckades klonka en 100kr turre på Svs för ca 1800kr. Nu spelar jag Ottan på Svs då jag börjar jobba sent idag..... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Sön Aug 29, 2010 10:51 Rubrik: |
|
 |
Satt in lite dollares på Expekt så att man kan spela manian ikväll och lyckades komma tre i en turre för ca 300$. Bara att hoppas att flytet håller i sig till ikväll på expekt.
Blir manian, sverigerankingen, sm-kval och en privat turnering ikväll. Eventuellt nån mer kanske..... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Tor Sep 02, 2010 17:32 Rubrik: |
|
 |
Lyckades komma 2:a i en turre på expekt för 800$ igår kväll.
Imorrn bitti bär det av till Stockholm och Råsunda för lite em-kval. Svenska spel bjuder på hotell, vip-middag och match så bara att njuta!
Få se om jag kan klämma in några turrar ikväll efter fotbollsträningen.... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Tor Sep 02, 2010 20:57 Rubrik: |
|
 |
| slutajobba skrev: | Lyckades komma 2:a i en turre på expekt för 800$ igår kväll.
Imorrn bitti bär det av till Stockholm och Råsunda för lite em-kval. Svenska spel bjuder på hotell, vip-middag och match så bara att njuta!
Få se om jag kan klämma in några turrar ikväll efter fotbollsträningen.... |
Kul! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Lör Sep 04, 2010 21:33 Rubrik: |
|
 |
Snyggt! Och bra match blev det (antar jag, vi vann ju..har f.ö inte viasat själv..så missade den )
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
slutajobba
|
Skrivet: Tis Sep 07, 2010 00:07 Rubrik: |
|
 |
Bubblade i ett kval till onlinesm på Svs. Nåja, kommer att kvala in förr eller senare till den.....
Kvar i en turre på Svs och en rebuy på expekt, men börjar bli trött....... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|