| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
PT944
|
Skrivet: Tor Feb 05, 2009 09:58 Rubrik: Dagbok PT944 |
|
 |
God morgon
Behöver nog börja skrivs lite här för att hänga med poängmässigt.
Först vill jag berömma lobtec för det fina arbete han gör med denna sida.
Jag spelar mestadels kontantspel men dessa serie gör att jag med stort nöje spelar några turrar.
Så till gårdagens turre. börjar med att grattulerar Couch till segern bra spelat.jag är dock nöjd med min 2a plats.Låg i topp från första hand med ett litet tapp tidigt i turren då jag losade en fruktansvärd dålig bluff från mig.När jag kom till HU matchen hade jag en bra känsla i kroppen, men
korten jag fick var inte roliga samtidigt som couch spelade bra och satte press på mig.Desutom började programvaran bråka och jag blev utslängd en gång.Så förlusten är inget att säga något om.
MVH
PT944 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Tor Feb 05, 2009 14:55 Rubrik: |
|
 |
Roligt att se att fler och fler startar bloggar/dagböcker. Det gör ju att forumet blir mer aktivt och vi har lättare att få fler personer hit.
Alltid trevligt att se att folk uppskattar det vi gör
Grattis till andraplatsen och lycka till framöver! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Zoegas
|
Skrivet: Tor Feb 05, 2009 15:11 Rubrik: Re: Dagbok PT944 |
|
 |
| PT944 skrev: | God morgon
Behöver nog börja skrivs lite här .....
|
Välkommen i gänget. Du har ju redan slagit ut mig minst 2 gånger så all respekt . Och tack för en underhållande spänning på finalbordet. Couch fick verkligen kämpa - måhända med bättre turkort, men du använde ditt markerövertag skickligt så det var ingen enkel match.
Väl mött på Söndag |
|
| Till överst på sidan |
|
|
PT944
|
Skrivet: Lör Feb 07, 2009 20:29 Rubrik: Dagbok PT944 |
|
 |
God kväll
Tänkte summera helgens spel så här långt. Fredagen var katastrof, satte mig onykter och spela kontantspel. Resultat 1200 back, att man aldrig lär sig. Lördagen blev bättre 400 pluss på kontantspel + en 4e plats i en turre och 75 dollar i vinst.Nu blir det inget mer spel förän morgondagens SP turre. Ha en fortsatt trevlig helg alla pokerfans.
PT 944 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Lör Feb 07, 2009 23:32 Rubrik: Re: Dagbok PT944 |
|
 |
| PT944 skrev: | God kväll
Tänkte summera helgens spel så här långt. Fredagen var katastrof, satte mig onykter och spela kontantspel. Resultat 1200 back, att man aldrig lär sig. Lördagen blev bättre 400 pluss på kontantspel + en 4e plats i en turre och 75 dollar i vinst.Nu blir det inget mer spel förän morgondagens SP turre. Ha en fortsatt trevlig helg alla pokerfans.
PT 944 |
Dollares eller SEK? _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
QrtQwerty
|
Skrivet: Sön Feb 08, 2009 23:54 Rubrik: |
|
 |
Ser att det går bra för dig i dagens SP Mania . Lycka till! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
QrtQwerty
|
Skrivet: Sön Feb 08, 2009 23:56 Rubrik: |
|
 |
| Oj vilken otursbringande kommentar, då du åkte bara sekundrarna efter jag postat inlägget. Hur som helst gg! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
PT944
|
Skrivet: Mån Feb 09, 2009 00:06 Rubrik: |
|
 |
God kväll
Dagens turre flöt på bra.Var i övre skiktet under stora delar av spelet.
enda plumpen var väl att jag spelade lite för passivt runt bubbla då det fanns mycket möjligheter att ta lite marker där. Men att sluta 4a får jag vara mycket nöjd med då helgens övriga spel gått helt åt h.....e. Nu laddar vi inför onsdags turren då jag bara ska va i topp 10 under feb.
MVH
Peter Tukia |
|
| Till överst på sidan |
|
|
PT944
|
Skrivet: Tor Feb 12, 2009 09:43 Rubrik: Dagbok PT944 |
|
 |
Dags för lite summering.
Onsdags turren gick inte som jag tänkt mig. Kännde mig för det första inte något sugen på att spela poker, vilket resulterade att jag åkte nästan först av alla. Det värsta är att det berodde inte på otur utan på riktigt dåligt spel av mig. Bara att ta nya tag och spela bättre nästa gång.
I övrigt flöt pokern på bra förra veckan och slutade på ett pluss på ca 150 sek/tim och rullen växer stadigt.
Passa på att önska dom spelare från spelapoker som är i estoril lycka till.
Ska bli väldigt intressant att följa deras rapporter därifrån.
Ha en fortsatt bra dag
PT944 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
PT944
|
Skrivet: Sön Feb 15, 2009 21:58 Rubrik: Dagbok PT944 |
|
 |
God kväll
tänkte summera pokerveckan så här långt. Onsdags turren var ju ingen större höjdare. Men kontantspelet har varit betydligt bättre, landade på 2957 sek pluss. Hoppas på hyfsat resultat i söndags turren men känner mig lite rastlös så vi får se vad det blir av det. I övrigt har det varit mycket trevligt att följa grabbarnas äventyr i Estoril. Bra jobbat.Nu är det dax att logga in på Betsson och kämpa om poängen, Lycka till alla.
PT944 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
PT944
|
Skrivet: Tor Feb 26, 2009 21:48 Rubrik: |
|
 |
God kväll
Sitter och spelar First pokers tunering på Expekt. Ligger för nuvarande 28 av 162 som är kvar. Ser desutom att en del andra medlemmar av spela poker deltar, så lycka till.
MVH
PT944 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Tor Feb 26, 2009 22:21 Rubrik: |
|
 |
lycka till själv jag ligger nr 57
Edit: åkte just
Dock nr 2 i PAF satellit till pokerkryssning _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|