| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
texasviking

|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 15:16 Rubrik: |
|
 |
| limpan73 skrev: | Då laddar vi upp för SP Manian på PAF ikväll då. Ligger just nu tvåa i månadens leaderboard. Något som jag har årets första turre, som slutade med en andra plats, att tacka för. Där är dock väldigt tajt i toppen så en bra placering är ett måste för att hålla undan. Men givetvis är siktet inställt på seger och förstaplatsen  |
Inte en chans, jag kommer att folda mig till segern...  _________________ All Hail the Glory of the Hypnotoad!
twitter: @realtexasviking |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 18:34 Rubrik: |
|
 |
| limpan73 skrev: | Då laddar vi upp för SP Manian på PAF ikväll då. Ligger just nu tvåa i månadens leaderboard. Något som jag har årets första turre, som slutade med en andra plats, att tacka för. Där är dock väldigt tajt i toppen så en bra placering är ett måste för att hålla undan. Men givetvis är siktet inställt på seger och förstaplatsen  |
Hmmm... enligt mailet ligger jag 2a. Hursomhelst så är det mycket jämnt i täten. Har åkt ut nu i två turrar i rad där fi träffar triss på river. Hoppas jag har gjort slut på alla såna händer inför manian. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 19:05 Rubrik: |
|
 |
| Greenbay skrev: | | limpan73 skrev: | Då laddar vi upp för SP Manian på PAF ikväll då. Ligger just nu tvåa i månadens leaderboard. Något som jag har årets första turre, som slutade med en andra plats, att tacka för. Där är dock väldigt tajt i toppen så en bra placering är ett måste för att hålla undan. Men givetvis är siktet inställt på seger och förstaplatsen  |
Hmmm... enligt mailet ligger jag 2a. Hursomhelst så är det mycket jämnt i täten. Har åkt ut nu i två turrar i rad där fi träffar triss på river. Hoppas jag har gjort slut på alla såna händer inför manian. |
1. texasviking - 39.60
2. Greenbay - 32.55
3. limpan73 - 32.32
Punkt
Däremot gjorde jag en uppdatering innan jag skickade ut mailet för att ni skulle ha så noga koll som möjligt. Antagligen har det blivit lite poäng för forumposterna. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 20:53 Rubrik: |
|
 |
| Lobtec skrev: | | Greenbay skrev: | | Hmmm... enligt mailet ligger jag 2a. Hursomhelst så är det mycket jämnt i täten. Har åkt ut nu i två turrar i rad där fi träffar triss på river. Hoppas jag har gjort slut på alla såna händer inför manian. |
1. texasviking - 39.60
2. Greenbay - 32.55
3. limpan73 - 32.32
Punkt
Däremot gjorde jag en uppdatering innan jag skickade ut mailet för att ni skulle ha så noga koll som möjligt. Antagligen har det blivit lite poäng för forumposterna. |
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta horribla övertramp. Ska försöka att ha bättre på fötterna nästa gång, så jag inte spyr ur mig liknande plumpheter  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 22:25 Rubrik: |
|
 |
Kvällens usla spel gav en lika usel placering Är man dum får man lida, som jag brukar säga. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cold-plays

|
Skrivet: Sön Jan 30, 2011 22:30 Rubrik: |
|
 |
| limpan73 skrev: | Kvällens usla spel gav en lika usel placering Är man dum får man lida, som jag brukar säga. |
jag lider... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Tis Feb 01, 2011 00:51 Rubrik: |
|
 |
| Spelar just nu en $7000 Freezeout (inköp $10) på Titan. Ligger rätt risigt till men i pengarna är jag. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Tis Feb 01, 2011 00:55 Rubrik: |
|
 |
| Dubblar upp! |
|
| Till överst på sidan |