| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
jbmannen
|
Skrivet: Ons Okt 28, 2009 18:11 Rubrik: Cool hand poker |
|
 |
| Någon som har efarenhet från denna sajt? Fördelar och nackdelar? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Okt 28, 2009 18:53 Rubrik: |
|
 |
Vanligt microgaming-skin, som ägs av microgaming själva. Har bara max NL400. Smärtfria utbetalningar.
Enda negativa är väl egentligen reklamen, som är klart vilseledande; "Inga hajar, inga fuskare, lär dig poker i lugn och ro!" Det är märkligt att MG smutskastar sina kunder, d.v.s. övriga skin, på detta sätt. Samtidigt som CHP marknadsförs med "Hitta fiskarna!" på en del forum. Lite märklig sajt. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jbmannen
|
Skrivet: Lör Okt 31, 2009 13:44 Rubrik: |
|
 |
| Är det mycket fiskar där? Jag tyckte själv det lät konstigt det i reklamen, men jag tänkte jag skulle testa, så jag ska väl sätta in lite pengar för prova. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Jokehim
|
Skrivet: Lör Okt 31, 2009 14:09 Rubrik: |
|
 |
| jbmannen skrev: | | Är det mycket fiskar där? Jag tyckte själv det lät konstigt det i reklamen, men jag tänkte jag skulle testa, så jag ska väl sätta in lite pengar för prova. |
Det är bara rent bullshit. Fanns det mycket fiskar skulle genast många pro ta sig dit för att utnyttja det. Det finns ingen site som skulle skicka iväg spelare som vinner för mycket för att kunna hålla att det är mycket fisk. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Lör Okt 31, 2009 15:58 Rubrik: |
|
 |
| Det är samma bord och turneringar som på alla andra MG-skin. De borde inte ha några bord som bara är för CHP-spelare. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
BornToRunQQ
|
|
| Till överst på sidan |
|
|
Cool Hand Poker
|
Skrivet: Ons Maj 12, 2010 13:15 Rubrik: |
|
 |
även om gammal tråd tar jag mig friheten att svara här, det finns egna bord i klienten enbart för cool hand poker spelare, de syns i grönt så där lirar man inte mot spelare i nätverket. _________________ http://www.coolhandpoker.com |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Ons Maj 12, 2010 21:24 Rubrik: |
|
 |
| Cool Hand Poker skrev: | | även om gammal tråd tar jag mig friheten att svara här, det finns egna bord i klienten enbart för cool hand poker spelare, de syns i grönt så där lirar man inte mot spelare i nätverket. |
På sådana bord borde det vara stor risk för "collusion", dvs flera polare kopplar upp sig till samma bord och spelar mot någon/några andra...//Macess
Ps. Tror f.ö detta fenomen är mycket vanligare än "vanligt" pokerfolk anar.....tänker bl.a på alla dessa "pokeroffice" som finns lite här och där, pokeroffice där de sitter i samma rum uppkopplade på olika mobila bredband...för att sedan spela till sig en hygglig dagskassa. Som alltid med spel om pengar, så finns det alltid folk som är beredda att gå väldigt långt för att få sin lilla del av kakan....Ds. _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Cool Hand Poker
|
Skrivet: Tor Maj 13, 2010 10:29 Rubrik: |
|
 |
| Macess skrev: | | Cool Hand Poker skrev: | | även om gammal tråd tar jag mig friheten att svara här, det finns egna bord i klienten enbart för cool hand poker spelare, de syns i grönt så där lirar man inte mot spelare i nätverket. |
På sådana bord borde det vara stor risk för "collusion", dvs flera polare kopplar upp sig till samma bord och spelar mot någon/några andra...//Macess
Ps. Tror f.ö detta fenomen är mycket vanligare än "vanligt" pokerfolk anar.....tänker bl.a på alla dessa "pokeroffice" som finns lite här och där, pokeroffice där de sitter i samma rum uppkopplade på olika mobila bredband...för att sedan spela till sig en hygglig dagskassa. Som alltid med spel om pengar, så finns det alltid folk som är beredda att gå väldigt långt för att få sin lilla del av kakan....Ds. |
Naturligtvis finns det en risk för collusion, jag vill bara klargöra att även om det är våra egna bord granskas de av Microgamings säkerhetsteam och inte av oss själva.
Sedan om man misstänker fusk på ett bord, oavsett pokerrum, förespråkar jag att man påtalar/anmäler det till den pokersidan (som om de är seriösa ser till att en undersökning genomförs).
melle _________________ http://www.coolhandpoker.com |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|