| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
limpan73
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 17:28 Rubrik: Champions League Finalen |
|
 |
Vilka håller ni på ikväll? Och vilka tror ni vinner? Jag sätter en liten slant på United men håller egentligen på Barca. Det går helt enkelt inte att hålla på kaxiga engelsmän (även om de är rätt få i dagens engelska lag)!  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 17:30 Rubrik: |
|
 |
läste nånstans att barca har typ hela försvarslinjen skadad inför ikväll, men samtidigt så är väl just försvaret kanske inte den lagdel som mest har bollen då de spelar..
men tror som du att united ändå tar hem det, fast hoppas på barca
känns ändå tillräckligt osäkert för att jag ska lägga några pengar på kvällens match.. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 17:49 Rubrik: |
|
 |
| murarn skrev: | läste nånstans att barca har typ hela försvarslinjen skadad inför ikväll, men samtidigt så är väl just försvaret kanske inte den lagdel som mest har bollen då de spelar..  |
Kanske inte mot sämre motstånd men mot United och Ronaldo lär de sättas på ordentliga prov! Hoppas dock att de håller stången och att Messi trollar bort Manchester försvaret och målar både en och två gånger. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 18:03 Rubrik: |
|
 |
mm.. har du så klart rätt i..
men tror ändå vi kommer få se en matchbild med mkt spel på mittfältet, och även om barcas kanske mest är känt för sina offensiva kvaliteter så tror jag de kommer stå upp rätt bra även mot united.
en gammal sanning är ju även att, så länge ett lag har bollen så är det väldigt svårt för det andra laget att göra mål  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
skaft Moderator

|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 19:20 Rubrik: |
|
 |
Ronaldo avgör hela skiten på frispark. Jag ger mig katten på att kan kommer göra nåt absurt sjukt i en så pass viktig match.
Det kommer bli bra underhållning iaf. Det tillsammans med ett par öl är ju iaf inte fel, hur man än vrider och vänder på det hela.
2 - 1 till Manchester United. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 19:49 Rubrik: |
|
 |
Ronaldo har inte gjort ett enda mål på 6 försök mot spanska lag. Men han har klart sparat på krutet till denna match...
2 - 1 till United låter som ett mycket troligt resultat. Jag hoppas dock på det omvända. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 19:53 Rubrik: |
|
 |
läste precis det jag redan sagt här i tråden och insåg att jag gått på en rejäl hlgardering att united vinner men sen ändå skrivit om hur bra barca är..
för att ta det ytterligare ett steg så hoppas jag nog ändå på en 2-2 match så vi får se lite mål Plus att dte går till förlänging så vi får mer match för "pengarna"
hjärtat hoppas fortf på barca..  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 19:54 Rubrik: |
|
 |
Jag tror Man Utd vinner. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 21:25 Rubrik: |
|
 |
Barca 1-0 än så länge  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 21:44 Rubrik: |
|
 |
| United började piggt men tappade allt spel efter Barcas 1 - 0. Mot slutet av första var det bara ett lag på plan. Forza Barca! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 22:10 Rubrik: |
|
 |
tycker inte united har visat speciellt mkt i andra heller.. vore ändå rätt intressant om de lyckas kvittera - vem som tar hem det då efter 1-1  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
murarn
|
Skrivet: Ons Maj 27, 2009 22:53 Rubrik: |
|
 |
grattis Barcelona
lite antiklimax över matchen, men så som den utspelades förtjänade de oxå att vinna |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Tor Maj 28, 2009 07:07 Rubrik: |
|
 |
Kul att "rätt lag" vann! Men man kunde ju önska sig lite mer spänning.
Vilken nick han gör, Messi! Snacka om bra timing. Nämn en allsvensk spelare som skulle lyckas med samma bedrift... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|