| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 18:29 Rubrik: Betfair No-Limit Onsdag |
|
 |
Förra året testade i januari att köra No-Limit Onsdag som komplement till SP Mania. Testet slog väl ut och vi fortsatte köra turneringar under hela förra året och serien blev mycket populär. När vi kikade på hur vi kunde förändra upplägget, och om det behövdes, så såg vi bland annat att en hel del gav kommentarer om att det blev för mycket pokerrum att hålla reda på då det ofta var minst 8 olika pokerrum när man spelade på både No-Limit Onsdag och SP Mania. Detta gjorde att vi ville ändra lite på upplägget på No-Limit Onsdag.
Då vi pratade med Betfair var de villiga att stå som värd för No-Limt Onsdag, inte bara en månad utan de första 6 månaderna under 2010. Detta gör att vi får ett ställe att spela på och att det blir lite lättare för oss att administrera (det har ju varit några få missöden under 2009).
Samtidigt som denna ändring sker minskar vi också inköpet till turneringen, något som också efterfrågats, till $2.5+0.5 för att göra turneringen tillgänglig för ännu fler spelare. Added har i och med det också ändrats till $250.
Vi kommer fortfarande ha den vanliga leaderboarden med månatliga priser. Jag kommer att försöka få upp prislistan för januari redan innan första turneringen på onsdag.
Jag hoppas vi får se både nya och gamla spelare i nya Betfair No-Limit Onsdag på onsdag!
Läs vår recension av Betfair
Vidare till Betfair
Glöm inte att uppdatera din profil för att få tillgång till lösenorden
Senast ändrad av Lobtec, Tor Mar 17, 2011 11:45, ändrad totalt 1 gång |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 19:32 Rubrik: |
|
 |
Kanon igen Lobtec!
Skall spela de onsdagarna jag har tid....//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
donkey

|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 22:20 Rubrik: |
|
 |
nedtur at buyin er satt ned til kun $2
får se om det blir noe no-limit onsdag på meg denne sesongen  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 22:37 Rubrik: |
|
 |
Jag gillar nya dealen under våren. Att antalet siter som anordnar SP Mania och NLO är färre. Vad jag kan räkna till blir det bara 5 st som man behöver hålla rulle på. Det minskar verkligen jobbet och antagligen kostnaden för att föra över via NetEller när de små rullarna sinar. Bättre att samla till få och kanske känna för att spela mer än forumturrarna. Betfair har ju skött sig bra dessutom.
Riktigt bra jobbat Lobtec! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
dixxon
|
|
| Till överst på sidan |
|
|
lapepe
|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 23:06 Rubrik: |
|
 |
Sidst jeg spillede der hed det PokerChamps og min rulle startede der.
Først freerolls, så $1 tours. Så $1, $2, $3 og $5 tours.
Det var tider.
Så blev det solgt og hele strukturen ændret.
Og så var den fornøjelse slut.
Men det bliver morsomt at komme tilbage - håber jeg. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
only_bridge
|
Skrivet: Mån Jan 04, 2010 23:11 Rubrik: |
|
 |
| Låter bra, skall också försöka vara med som förut. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
limpan73
|
Skrivet: Tis Jan 05, 2010 00:09 Rubrik: |
|
 |
| Även om jag gärna haft kvar det gamla inköpet så är jag självklart med i år också! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Ons Jan 06, 2010 13:54 Rubrik: |
|
 |
Tyvärr måste jag meddela att kvällens No-Limit Onsdag är inställd. Detta beror på en miss i kommunikationen mellan oss och Betfair samt mycket helger.
Jag hoppas att ni har överseende med detta och att vi syns vid pokerbordet hos Betfair nästa onsdag istället.
Mvh
Lobtec och Spelapoker.se |
|
| Till överst på sidan |
|
|
lapepe
|
Skrivet: Ons Jan 06, 2010 14:06 Rubrik: |
|
 |
| Nu havde jeg lige glædet mig til i aften. Men det er hvad der sker. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Tor Jan 07, 2010 15:50 Rubrik: |
|
 |
Jag har inte bestämt mig ännu Toppen att det bara är en sajt att spela på alla onsdagar Synd att det är lägre added pengar . Jag tycker att det borde vara samma inköp som tidigare för att hålla potten uppe! Samtidigt förstår jag resonemanget att fler ska känna att de har råd att spela varje vecka! Det blir kul att se om det blir fler deltagare!
När det gäller priser i månads ranken hoppas jag att det kommer tillbaka lite klädpaket! Jag börjar slita ut lite kläder och behöver därför en ny garderob:lol: |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Tor Jan 07, 2010 16:59 Rubrik: |
|
 |
| cmbellman skrev: | Jag har inte bestämt mig ännu Toppen att det bara är en sajt att spela på alla onsdagar Synd att det är lägre added pengar . Jag tycker att det borde vara samma inköp som tidigare för att hålla potten uppe! Samtidigt förstår jag resonemanget att fler ska känna att de har råd att spela varje vecka! Det blir kul att se om det blir fler deltagare!
När det gäller priser i månads ranken hoppas jag att det kommer tillbaka lite klädpaket! Jag börjar slita ut lite kläder och behöver därför en ny garderob:lol: |
Vad drar du för storlek? Jag har en uppsjö "pokerkläder" (mest XL) som jag inte använder till vardags.  _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Tor Jan 07, 2010 17:15 Rubrik: |
|
 |
| cmbellman skrev: | Jag har inte bestämt mig ännu Toppen att det bara är en sajt att spela på alla onsdagar Synd att det är lägre added pengar . Jag tycker att det borde vara samma inköp som tidigare för att hålla potten uppe! Samtidigt förstår jag resonemanget att fler ska känna att de har råd att spela varje vecka! Det blir kul att se om det blir fler deltagare!
|
Tror inte problemet är att folk inte har råd (5$ eller 2$ ..är nog ingen större skillnad)..Däremot så kanske 500 added varje vecka är lite magstarkt för Betfair, medans 250$ är en helt okej summa...dvs 1000$ i månaden..Det är nog en helt okej summa att lägga ut på lite reklam.
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Tor Jan 07, 2010 21:30 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: | | cmbellman skrev: | Jag har inte bestämt mig ännu Toppen att det bara är en sajt att spela på alla onsdagar Synd att det är lägre added pengar . Jag tycker att det borde vara samma inköp som tidigare för att hålla potten uppe! Samtidigt förstår jag resonemanget att fler ska känna att de har råd att spela varje vecka! Det blir kul att se om det blir fler deltagare!
Vad drar du för storlek? Jag har en uppsjö "pokerkläder" (mest XL) som jag inte använder till vardags.  |
Haha, förr hade jag M men efter Julen ändrades tydligen storlekarna.Nu drar jag L eller XL  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Fre Jan 08, 2010 17:50 Rubrik: |
|
 |
När det gäller priser i ranken hopas jag på turnerings inköp! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|