| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
cold-plays

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:09 Rubrik: |
|
 |
| SP_Mike skrev: | Och där dog OnGame igen Att inte bli frånkopplad är den nya medriggen. |
så tröttsamt.... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:18 Rubrik: |
|
 |
| Vad är det för fel på den här j-la skitsidan (betfairpoker). Utslängd i pause och sen går det inbte att logga in igen. Jag blir så trött. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
zsagabpr
|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:22 Rubrik: |
|
 |
Det verkar vara ett serverfel. Jag spelar på Paf också, samma klient och åkte ur båda samtidigt. Kan inte ens logga in igen. Fel anv.namn och lösenord kommer upp.  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:26 Rubrik: |
|
 |
| Skogstorp skrev: | | Vad är det för fel på den här j-la skitsidan (betfairpoker). Utslängd i pause och sen går det inbte att logga in igen. Jag blir så trött. | (Högst förmodligen) hela OnGame. Exakt samma problem som i söndags & måndags.
Kom in nu, Betfair tycks ha fryst sina turrar åtminstone. Återupptas knappast. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:28 Rubrik: |
|
 |
| Hur länge kan vara rimligt att vänta innan man ger upp att "vi" eventuellt startar igen? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:30 Rubrik: |
|
 |
Nu kom jag in! (startade om datorn)
Turren är frusen....
Cashgamen rullar dock på... _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne
Senast ändrad av L8nite4tune, Ons Mar 16, 2011 22:37, ändrad totalt 2 gånger |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:30 Rubrik: |
|
 |
DÖDA!!!
Skiten vill inte tycka om mig, varit "disconnected" i drygt 40min nu,,, _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:33 Rubrik: |
|
 |
Sannolikheten att den återupptas är nästan 0. Acceptera ställningen som den var när den bröts för leaderboarden, skippa denna turre eller vad?
Det som förmodligen (brukar) hända är att raken återbetalas och prispengarna delas bland de kvarvarande deltagarna enligt markerfördelning. De som redan hade bustat får inget tillbaka.
Senast ändrad av SP_Mike, Ons Mar 16, 2011 22:48, ändrad totalt 2 gånger |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Skogstorp
|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:35 Rubrik: |
|
 |
Låter ok för mig, ligger tvåa  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
hajmat

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:37 Rubrik: |
|
 |
KILLKILLKKILL!!!!! _________________ "Omaha is a game that was invented by a sadist and is played by masochists."
-Shane Smith |
|
| Till överst på sidan |
|
|
texasviking

|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 22:39 Rubrik: |
|
 |
När man äntligen har chiplead...  _________________ All Hail the Glory of the Hypnotoad!
twitter: @realtexasviking |
|
| Till överst på sidan |
|
|
ripsson
|
Skrivet: Ons Mar 16, 2011 23:18 Rubrik: |
|
 |
| Skogstorp skrev: | | Vad är det för fel på den här j-la skitsidan (betfairpoker). Utslängd i pause och sen går det inbte att logga in igen. Jag blir så trött. |
Ja, det är kanske inte läge att hoppa på Betfair så hårt när det är nätverket som krashar. De, Betfair, addar ändå pengar varje vecka och bör väl snarare hyllas för att de gör det. De gör nog vad de kan och det är inte sajten som fryser turren utan nätverket.
Trist med inställd turre men så är det ibland.
Är säker på att Betfair rapporterar till Spelapoker hur fördelningen blir med pengar och annars dyker de ju upp på kontot inom kort. Ses om en vecka, eller på redbet imorgon. Då kanske entraction krashar... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Tor Mar 17, 2011 11:42 Rubrik: |
|
 |
Tyvärr så gick det ju inte att spela turneringen igår på grund av problem med OnGame. som ni såg så blev turneringen inställd på grund av detta och jag tror att den lösningen blev mest rättvist.
Vi kör om denna turneringen nästa torsdag (24/3) istället.
Och..... Precis som ripsson sa så är det alltså inte Betfair fel denna gången utan Ongames. Alla sajter som kör ongame hade samma problem igår. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Tor Mar 17, 2011 11:44 Rubrik: |
|
 |
| Då denna tråden börjar bli lite väl stor så tar vi och startar en specifikt för 2011 (som jag borde gjort i januari). Jag låser därför denna tråden och så fortsätter vi i Betfair No-Limit Onsdag 2011 |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|