| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
gits
|
Skrivet: Ons Jan 11, 2012 20:51 Rubrik: |
|
 |
Lycka till alla i kväll, MEN INTE FÖR MYCKET  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Greenbay

|
Skrivet: Ons Jan 11, 2012 21:15 Rubrik: |
|
 |
| gits skrev: | Lycka till alla i kväll, MEN INTE FÖR MYCKET  |
5 min efter 8 fick jag pizzerians nät här i Oslo att fungera. Men lycka till du gits!
Tanten kan i alla fall spela Magdas Goodiebag som startar 21 där hon har två raka och nu börjar en liga. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gits
|
Skrivet: Ons Jan 11, 2012 22:39 Rubrik: |
|
 |
| Greenbay skrev: | | gits skrev: | Lycka till alla i kväll, MEN INTE FÖR MYCKET  |
5 min efter 8 fick jag pizzerians nät här i Oslo att fungera. Men lycka till du gits!
Tanten kan i alla fall spela Magdas Goodiebag som startar 21 där hon har två raka och nu börjar en liga. |
Det gick så jäkla dåligt så ja önskar att min dator hade lagt av, fast igentligen var det mitt jäkla dåliga spel. Hoppas att det funkar bra för tantan din. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
sabenja
|
Skrivet: Ons Jan 11, 2012 23:04 Rubrik: |
|
 |
hon ser vass ut,,, din tant, var i hu med henne förra veckan då hon drog det längsta strået och tänkte mig en revansh ikväll men nej nej nej..... Åkte ut med svansen mellan benen önskar all tur till henne ikväll
Såg bra ut i dagens onsdags turre men kortkall en lååååång stund och tittar ner på TT. Blev så sugen och gick all in mötte AK och kung kom. ser smaskens ut för dig Cold-play
får väl kolla en film och sura
lycka till alla |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 18:39 Rubrik: |
|
 |
Jag får ett felmeddelande när jag klickar på profilenknappen, så jag kommer inte åt lösenordet idag. Kan någon vänligen kasta över det per PM?
Eller skriva en klurig rebus om det är fler än jag som har samma problem? |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gdaily

|
Skrivet: Ons Jan 25, 2012 18:41 Rubrik: |
|
 |
| När jag klickade i länken i emailet så kom jag till rätt sida, så nevermind... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Fre Jan 27, 2012 15:54 Rubrik: |
|
 |
Det måste vara något fel på senaste resultatlistan 25/1 endast 10 medlemmar resten n/a  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Fre Jan 27, 2012 17:06 Rubrik: |
|
 |
Det ser onekligen skumt ut. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
boricco
|
Skrivet: Fre Jan 27, 2012 22:37 Rubrik: |
|
 |
Om jag inte minns helt fel vann jag i onsdags men enligt den här listan var jag inte ens med i turneringen...  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Lör Jan 28, 2012 11:54 Rubrik: |
|
 |
Jag borde ha 3 hoodies på kommande. Dessutom kunde de ju med fördel ha ett pris till vinnaren eller Top 3 av årsrankingen, wink, wink.
Vi är tacksamma över att Betfair ordnar detta, men det vore bra om de levererade grejorna också, så man fick bli gratis levande reklampelare.
Storleken är L (de är små i storlekarna (om det är samma), ta en storlek större än vad ni annars använder), betfair har adressen, finns även på Pokerbutiken. Kan helt eller delvis ta Betfair Poker Live-biljetter istället. Eller det bästa alternativet vore kanske att slå ihop alla hoodies och vinsten för årsrankingen till ett Betfair Poker Live Prag-paket? Mycket tyder på det.
Tack på förhand. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Lör Jan 28, 2012 14:51 Rubrik: |
|
 |
Betfair Hoodies är små. Jag har XL normalt i min profil men har ändrat till XXL sen jag förärades en hoodie i novemberrankingen. Fär väl se om de har XXL när den dimper ner nån gång i augusti....
Det är dock riktigt bra kvalitet i hoodien för den jag redan vunnit sen tidigare har inte krympt nånting. (hade den gjort det hade jag inte kunnat använda den efter första tvätten). _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
saft_suse
|
Skrivet: Sön Jan 29, 2012 00:16 Rubrik: |
|
 |
tror jeg fikk 18.11 tilsammen (ble rundt nr 20 i den siste), når blir topp 5 oppdatert ?
mvh |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SmeBalle

|
Skrivet: Sön Jan 29, 2012 08:29 Rubrik: |
|
 |
| saft_suse skrev: | tror jeg fikk 18.11 tilsammen (ble rundt nr 20 i den siste), når blir topp 5 oppdatert ?
mvh |
Den är redan upp daterad men det är fel på resultatlistan från senaste NLO. Du borde ha ca22 points vilket kan räcka för tpp 5  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Lobtec Moderator

|
Skrivet: Sön Jan 29, 2012 14:26 Rubrik: |
|
 |
| Ber om ursäkt att den listan jag postade innan var lite felaktig. Nu har jag bytt ut den så att den ska stämma och räknat om leaderboard-poängen. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|