| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
SmeBalle

|
Skrivet: Fre Maj 01, 2009 18:56 Rubrik: Bankrullebygge |
|
 |
Bankrullebyggare är vi ju alla, vissa är duktiga andra som jag modigt kämpande
Min bankrulle penndlar mellan $900 - $600 problemet jag har är att den är utsprid på 17 olika siter så det käns inte som jag har någon riktig bankrulle.
Hur gör ni tömmer ni siterna å bara sätter in pengar när ni ska spela?
Vill man spela "No-Limit Onsdag" och SP-Mania blir det ganska många siter. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Fre Maj 01, 2009 19:04 Rubrik: |
|
 |
Jag lider av samma problem . För stunden ligger min största rulle på SVS.
Använd Neteller för att överföra pengar mellan sajterna. Ett tips är ex. Full tilt där min insättning är $50. Om du sätter in $56 så kan du direkt efter ta ut $50 till neteller. Det kan ta någon dag innan pengarna är tillbaka till dit konto. Men du slipper ligga ute med $46 som du inte kan ta ut!! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
Macess

|
Skrivet: Fre Maj 01, 2009 19:33 Rubrik: |
|
 |
Jag använder mig också av Neteller...och för över till vissa siter lite då och då (när man skall spela No-Limit Onsdag eller SPMania)...men vissa siter som t.ex Betway mm som återkommer ständigt, där kan man faktiskt låta bli att ta ut...utan att helt enkelt låta de ligga kvar tills nästa gång..
Tycker även detta är lätt när alternativet är att de finns hos Neteller...och där kommer jag ju ändå inte åt dem (eller frugans shoppingkonto...välj själv).
//Macess _________________ Finns även på facebook:
http://www.facebook.com/Macess |
|
| Till överst på sidan |
|
|
andeniglaset
|
Skrivet: Mån Feb 20, 2012 11:27 Rubrik: |
|
 |
Nästan tre år gammal tråd men ni alla är ju fortfarande aktiva här, så eftersom jag med haft liknande " syndrom " med lite småskvättar på massa olika pokerkonton, så undrar jag hur det har löst sig för er andra.
För jag renodlade mitt spel till endast 2 - 3 pokersidor. Okej, nu blev det några till eftersom man vill ju fightas i SP Manian. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
cmbellman

|
Skrivet: Mån Feb 20, 2012 16:57 Rubrik: |
|
 |
| andeniglaset skrev: | Nästan tre år gammal tråd men ni alla är ju fortfarande aktiva här, så eftersom jag med haft liknande " syndrom " med lite småskvättar på massa olika pokerkonton, så undrar jag hur det har löst sig för er andra.
För jag renodlade mitt spel till endast 2 - 3 pokersidor. Okej, nu blev det några till eftersom man vill ju fightas i SP Manian. |
Jag ser alltid till att spela mig gul innan jag tar nästa sajt
Jag kör faktiskt bara med Visakort och betalar ut direkt till det när jag behöver. Ett tips om man bara ska köra en turnering för 5-10$ och insättningsgränsen är $20. Sätt in 30-35$ på sajten och spela din turnering. Därefter tar du ut allt som är kvar på kontot. Dvs du har fortfarande tillräckligt för att klara min uttagníngsavgift. Men förhoppningsvis har du betydligt mer! |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gits
|
Skrivet: Mån Feb 20, 2012 23:35 Rubrik: |
|
 |
Spelar bara sng och turneringar och då blir det oxå många saiter ca 14 st har pengar på alla, men min riktiga rulle sitter på Neteller har sällan mer än 50-100$ på saiterna för man ser hur det kan gå som med FT tex.
Ligger för närvarande på en ROI på 106 % får väl ses som aceptabelt. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
SP_Mike

|
Skrivet: Tis Feb 21, 2012 19:02 Rubrik: |
|
 |
| gits skrev: | | Ligger för närvarande på en ROI på 106 % får väl ses som aceptabelt. | Not so hidden brag  |
|
| Till överst på sidan |
|
|
badabing499
|
Skrivet: Ons Feb 22, 2012 14:35 Rubrik: |
|
 |
| Min ROI ligger på -58% eller nåt sånt i år... inte lika bra... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Ons Feb 22, 2012 16:07 Rubrik: |
|
 |
Mitt nick på PAF:
WinR8100
Speglar tyvärr inte verkligheten.
Men klonkingskills har jag! _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jagbubblar

|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 10:43 Rubrik: |
|
 |
| gits skrev: |
Inte illa!
Frågan är ju bara hur stort sample? Är det på på turneringar eller flerbords SnG och få spelade säger det egentligen ingenting, men det är klart att det är trevligt att plussa  _________________ Infensus et Cogitatio |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jagbubblar

|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 10:48 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: | Mitt nick på PAF:
WinR8100
Speglar tyvärr inte verkligheten.
Men klonkingskills har jag! |
Antar att du syftar på SnG statsen.
Gissningsvis är du å andra sidan bättre än statsen på Scheduled antyder  _________________ Infensus et Cogitatio |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gits
|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 12:05 Rubrik: |
|
 |
| jagbubblar skrev: | | gits skrev: |
Inte illa!
Frågan är ju bara hur stort sample? Är det på på turneringar eller flerbords SnG och få spelade säger det egentligen ingenting, men det är klart att det är trevligt att plussa  |
Är ju mest MTT, ca 5 % sng och alla flerbords. Och 30 k händer är ju inte så många händer iof. |
|
| Till överst på sidan |
|
|
L8nite4tune

|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 14:47 Rubrik: |
|
 |
| jagbubblar skrev: |
Antar att du syftar på SnG statsen.
Gissningsvis är du å andra sidan bättre än statsen på Scheduled antyder  |
Har du kollat i SharkScope? Där ser det helt bedrövligt ut! Det måste fattas data för PAF är en av de rullar jag har råd att plocka ut lite ifrån ibland. _________________ //M8 L8 (eller Motta Lotta som det låter på svenska)
"Did you ever stop to think, and forget to start again?" A. A. Millne |
|
| Till överst på sidan |
|
|
gits
|
Skrivet: Fre Feb 24, 2012 16:29 Rubrik: |
|
 |
SharkScope kan man värkligen lita på att det är rätt för ja vet ju flera det inte stämmer för, och mina uppgifter där är ju så långt från verkligheten det kan komma.
Men sammtidigt så är det ju bra att det ser ut som den fisk man är....... |
|
| Till överst på sidan |
|
|
jagbubblar

|
Skrivet: Lör Feb 25, 2012 01:06 Rubrik: |
|
 |
| L8nite4tune skrev: |
Har du kollat i SharkScope? Där ser det helt bedrövligt ut! Det måste fattas data för PAF är en av de rullar jag har råd att plocka ut lite ifrån ibland. |
Ja.
Jag vet, har märkt att de inte reggar sajtspecifika turneringar som t.ex. GoldRush och SP Mania. Tror jag också skulle haft väsentligt bättre stats då. _________________ Infensus et Cogitatio |
|
| Till överst på sidan |
|
|
|